خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)مبارزه با ظلم را بزرگترین شاخصه انقلاب بیان کرد و گفت: ما برای مبارزه با ظلم آمده ایم وظلم را ریشه کردن کرده و امروز پرچم مبارزه علیه طاغوت و استکبار را ما بلندکرده ایم.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۴۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در محفل انس و مودت خانوادگی بازنشستگان سپاه قاین با بیان این که انقلاب اسلامی ما استکبار ستیز ترین انقلاب ها در دنیا بوده است گفت: امام خمینی(ره) فرمودند ما آمریکا را زیر پا می گذاریم و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

وی ادامه داد: آمریکا که به گفته امام شیطان بزرگی است قبل از انقلاب کشور ما را اشغال کرده بود و فقط 9 درصد پست های ارشد افسری  ارتش در اختیار نیروهای ارزشی بود و کشور ما در زمان طاغوت هم از طرف شوروی و هم از طرف آمریکا ذلیل بود.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)خراسان جنوبی آمریکا را بدهکارترین کشور به ایران دانست وگفت: پول های زیادی از ایران در آمریکا بلوکه شده است و خائن ترین کشور ها علیه ما همین آمریکاست.

قاسمی با اشاره به آیات و روایات نیز گفت: انبیای الهی و ائمه ما استکبار ستیز بودند وعلیه طاغوت و مستکبری قیام کردند ودراین راه نیز به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد:انقلاب اسلامی ما در بین همه انقلاب های دنیا نه با طاغوت شرق که شوروی آن زمان بوده است ونه با طاغوت غرب که آمریکای ان زمان بوده است سرسازش و تسلیم نداشته و ندارد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)مبارزه با ظلم را بزرگترین شاخصه انقلاب بیان کردو گفت: ما برای مبارزه با ظلم آمده ایم وظلم را ریشه کردن کرده و امروز پرچم مبارزه علیه طاغوت و استکبار را ما بلندکرده ایم.

وی انگیزه الهی و داشتن رهبری الهی را از دیگر دلایل پیروزی انقلاب برشمردو گفت:خون مطهر شهدا باعث حفظ انقلاب ما شده اند و این شهادت طلبی ملت ما بوده است که انقلاب را حفظ کره است.

قاسمی در ادامه گفت:اتحاد و انسجام و پیرو ولایت بودن از دیگر شاخصه های انقلاب اسلامی ما ست .

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)در ادامه بیان داشت: جرم ما در حال حاضر این است که علیه استکبار ایستاده ایم و امروز هم قدرت پوشالی آمریکا  را به سخره می کشیم.

وی گفت:فروپاشی آمریکا را می بینیم و ورشکسته ترین کشور از لحاظ اقتصادی با 22 هزار میلیارد دلار آمریکاست و عده ای متاسفانه درداخل به آمریکا عشق می ورزند .

قاسمی  بر اتحاد ملی و انسجام تاکید کرد و گفت: در مسیری که ما انتخاب کرده ایم انقلابی ماندن و درمسیر امام و رهبری بودن مهم است.

سردار قاسمی بر وحدت ملی نیز تاکید کرد و افزود: هماهنگی بین اقشار مختلف و مذاهب بسیار مهم است و بین اقشار مختلف و بین مذاهب و انقلابیون باید یک هماهنگی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها