خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی برخوار در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی به حضور با صلابت مردم شهید پرور شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید نمود.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی برخوار در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با صدور اطلاعیه ای ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی به حضور با صلابت مردم شهید پرور شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تاکید نمود. متن اطلاعیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیالٍ عشر»

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و در ایامی که از عطر نام و توسل به حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (سلام الله علیها) سرشار است، برای بزرگترین و مردمی ترین جشن پیروزی وبه نمایندگی از امت آزادی خواه جهان گرد هم جمع شده ایم تا نشان دهیم شعله های وجودمان که از فریاد حق طلبی سال 42 به دم مسیحایی امام خمینی (ره) افروخته شد و سپس در بهمن 57 با اتحاد و یک دلی مردم به انفجار نور بدل گشت و چراغ راهی شد برای سایر منادیان آزادی و استکبار ستیزی، هنوز هم روشنگر و گرما بخش وجود مستضعفین است؛ مستضعفینی که منتظر فرمان و نشانه ای از رهبرشان هستند تا وارثان زمین گردند و در این راه هیچ شک و تردید یا ترس و واهمه ای از افترا شنیدن و بد نام گشتن ، از تهدید و تحریم شدن و از جان بازی و جان باختن ندارند.

آری این لشگر جان بر کفی که امروز به حکم ولی شان شمشیر در غلاف اند، نه از تروریست و نیرنگ باز خوانده شدن توسط بیگانگان می ترسند و نه از رافضی و کافر خوانده شدن توسط کور دلانی همچون وهابی و تکفیری و نه از برچسب متحجر و افراطی و سرهنگ و... خوردن توسط قربا!

این سروهای سرفراز امروز که افتخار انقلاب در مقابل تمامی قدرت شاه و متولیانش و جنگ نابرابر در مقابل صدام و حامیانش را یدک می کشند، با وعده های خام و دروغین آمریکا، غرب و یا صهیونیست تطمیع نخواهد شد؛ زیرا ذات کثیف آنها را شناخته و تا آن خبث طینت و عناد با نوع بشر که با موجودیت آنان پیوند خورده را بر همه ننمایاند از پای نمی شیند و در این راه از تهدید شدن و تحریم شدن توسط آنها بیم ندارد که اینان درس کربلای زینب(سلام الله علیه) را از زبان خمینی کبیر آموخته و پیام آن را که همان مبارزه است از آن برداشت نموده اند حال هرکسی هر چه می خواهد بگوید ولی بدانند که هیچ گاه همچون حسینی با چون یزید بیعت نمی کند.

این خیل عظیم یاوران ولایت، امروز آمده اند که به دنیا نشان دهند عزت و افتخار گام برداشتن در کنار ولی فقیه که شمیم هر آنچه حسن و خوبی است می باشد نه گام برداشتن با مظهر ظلم و جور و استثمار و در کل به کلام امام (ره) شیطان بزرگ.

و اکنون ما دانشجویان بسیجی که قطره ای از این دریای خروشان هستیم در سالگرد پیروزی مستضعیفین بر مستکبرین جهان، ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی می گوییم :بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت های جوانان متخصص و مومن کشور به خصوص در عرصه علم و فناوری و صنایع بازدارنده دفاعی وموشکی اعلام داشته وضمن حمایت از دستاورد های ارزشی ومعنوی نظام اسلامی ،بر تداوم عزم جدی مسئولین کشور درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی وتکامل مسیر پر فروغ انقلاب اسلامی تاکید می نماییم .

والسلام علی من التبع الهدی

ارسال نظرات
پر بیننده ها