فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای میلاجرد:

از فعالان فرهنگی پایگاه و مساجدشهرمیلاجردتجلیل شد/بسیجیان بااقدامات فرهنگی توطئه های دشمنان راخنثی خواهندکرد

پاسدارآقامحمدی گفت: استکبار و غرب با بهره‌گیری از ابزار تبلیغات و گسترش رسانه‌های غیر اخلاقی در صدد مخدوش جلوه دادن ارزش‌های دینی و از بین بردن اعتقادات جوانان در جامعه اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۳۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛پاسدارمحمدآقامحمدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کمیجان از برگزاری همایش تقدیر وتجلیل از فعالین فرهنگی پایگاه ومساجد شهر میلاجرد خبرداد وگفت: یکی از مهمترین مکانها برای فعالیت فرهنگی مساجد وپایگاه های بسیج هستند که دشمنان برنامه های مختلفی برای ان درنظر گرفته اند اما با هوشیاری ما این محیط ها می تواند به یک فرصت، برای نسل جوان تبدیل شود. 

وی افزود: خطر فرهنگی از جنگ سخت بیشتر است و کمتر متوجه آن می شویم و استکبار هم هزینه های زیادی دراین زمینه کرده است که یکی از راههای برخورد با این توطئه بالا بردن سطح آگاهی مردم و مجهز شدن به فناورای روز دنیا در خصوص جنگ نرم است.

با اشاره به لزوم تقویت مبانی فکری و دینی در جامعه تصریح کرد: جلوگیری از گرایش جوانان و نوجوانان به سمت انحراف‌های اخلاقی و اعتقادی وظیفه مهم و حساس مراکز فرهنگی و دینی است.

پاسدارآقامحمدی اظهار کرد: بسیج در مساجدباید در تمام کارهای علمی و فرهنگی  پیشتاز و جلودار باشد ،چون بسیج یک جایگاه و پایگاهی است که میتواند نیروهای شیفته کار و خدمت را در خود سازماندهی وبکار گیرد.

وی خاطرنشان کرد:  باحضور امام جمعه محترم شهر میلاجرد و سایر مسئولین از فعالین فرهنگی در پایگاه ها ومساجد این شهر بااهدا لوح وهدایایی تقدیر وتجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات