تجمع بزرگ فاطمیون در سال روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در گلزار شهدای بندر بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۳۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) عصر امروز اجتماع بزرگ فاطمیون با حضور هیئات مذهبی و عزاداران فاطمی در گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.

در این مراسم با شکوه دستجات سوگواری هیئتهای مذهبی بوشهر مراسم ویژه‌ای در سوگ شهادت حضرت زهراء (س) برگزار کردند و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی پرداختند.

امام جمعه بوشهردر تجمع عظیم فاطمیون بوشهر با تسلیت سالروز شهادت دخت پیامبر گرامی اسلام با اشاره به اینکه دشمن در پی کم‌رنگ کردن عقاید مذهبی مردم است اظهار داشت: دشمن به دنبال تضعیف کردن عقیدههای دینی و مذهبی مردم و کم رنگ کردن برنامههای اهل بیتی و زدودن ریشه آرمانهای ارزشی جامعه و گسترش لاابالگری و ابتذال در بین خانوادهها است.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، با تاکید بر توجه به بصیرت‌افزایی و دشمن شناسی افزود: دشمن در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی قصد داشت با تهاجمات ضد دین کشور را به شکست فرهنگی بکشاند اما با مقاومت فرهنگی ایرانیان، با ولایتمداری و انقلابی مردم مواجه شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تخریب عقیده‌های دینی مردم را از اهداف مهم دشمن دانست و تصریح کرد:هدف دشمن تخریب عقیدهها و بنیان های دینی است و لذا انقلاب اسلامی ایران با به پیروزی رسیدن با حفظ استقلال خواهی توانست جلوی اهداف و انحرافات جبهه باطل ایستادگی، ایثار و مقاومت فرهنگی کند.

امام جمعه بوشهر روشنگری را از ظلم‌های حکومت ثروت‌اندوز طاغوت دانست و گفت: در این راستا انقلاب اسلامی  با نگاه انقلابی دست به روشنگری از ظلم‌های حکوت ثروت‌اندوز طاغوتی زد.

وی در مراسم معنوی عزاداری ایام فاطمیه ذکر مصیبتی در وصف زهرای اطهر (س) ارائه و عزاداران سوگواری کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات