سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان، با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد ملت غیور استان گلستان بویژه جامعه مهندسین استان را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نمود.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۳۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسی عمران و معماری گلستان،سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان، با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد ملت غیور استان گلستان بویژه جامعه مهندسین استان را به شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نمود:

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا فاطمه الزهراء(سلام الله علیها)

انقلاب در چهل سالگي خود، بحمد الله، با قدرت، با حفظ شعارها و با برافراشته بودن پرچم های اصلی  همچنان دارد به پيش مي رود.»  امام خامنه ای(مد ظله العالی)

چهلمین فجر انقلاب اسلامي، فرصتي است ارزشمند براي ارزيابي واقع بينانه ابعاد انقلاب اسلامي. پديده اي كه معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) ۴۰ سال قبل، نهال نوپاي انقلاب رادراين كشور طرح ريزي كرد. نظام مردم سالاري ديني با رأي قاطع ۹۸/۲  درصدي مردم، استقلال و آزادي را در سايه جمهوريت نظام مستقر كرد و قانون اساسي برآمده از كلام وحي و سنت نبوي در ساختاري عقلاني و كارآمد، نظام حقوقي مستحكم و پايداري را بر محوريت ولايت فقيه استوار كرد.

منظومه فكري حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (حفظه ا...تعالي) و تعاليم ارزشمند و هدايت گر ۴۰ سال گذشته به عنوان عوامل اصلي قدرت، اقتدار و مصونيت بخشي ملي در برابر دشمنان است و استمرار موفقيت ها و پيش روندگي انقلاب و نظام اسلامي، تداوم شكست هاي جبهه استكبار و واقعيت جبهه مقاومت اسلامي، حضور قدرتمندانه حزب ا... لبنان در مقابله با رژيم غاصب صهيونيستي، شكست داعش در سوريه، مقابله پيروزمندانه حشدالشعبي در عراق عليه صف آرايي نيروهاي غربي - عبري - عربي، مقاومت مثال زدني انصار ا... يمن و مردم مسلمان بحرين، آغاز انتفاضه هاي جديد فلسطين عليه فتنه هاي هزار رنگ آمريكايي - صهيونيستي كه جلوه هاي پشتيباني قدرتمندانه جمهوري اسلامي از مقاومت اسلامي در سراسر جهان است، در گرو خدامحوري، دشمن شناسي، پاي بندي به ارزش ها و آرمان هاي شهدا، حفظ هويت انقلابي مردم و مسئولان و جلوگيري از به فراموشي سپرده شدن ايثارگري ها و فداكاري ها است و تا هنگامي كه چنين است هيچ گزند و آسيبي متوجه امانت «جمهوري اسلامي» نخواهد شد.

نظام سلطه و استکبار که شاهد تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای تمام آزادی خواهان و عدالت جویان جهان بود از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از راه های مختلف همچون حمله نظامی، ترور، شبیخون فرهنگی، فتنه انگیزی، تحریم های ظالمانه، ترور دانشمندان و اخيرا فشارهاي اقتصادي سعی در رويگرداني ملت مسلمان و آزاده ايران از آرمانها  و ارزشهاي انقلاب، توقف و کم رنگ کردن مجاهدت و موفقیت های جوانان پرتلاش ایران اسلامی داشته و تمام توان خود را براي جلوگيري از چهل سالگي انقلاب اسلامي بكار گرفت، لكن هربار ملت رشید ایران در سایه ولایت فقیه و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود، مایوس تر از قبل نمودند.

جامعه مهندسين بسيجي استان گلستان، یکی از عوامل قدرت و حفظ استقلال در نظام مقدس جمهوري اسلامي را، حرکت عظیم و سریع علمی کشور دانسته که برکات آن در انقلاب شکوهمند اسلامی نصیب ملت گردیده است. اما این حرکت همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب بر روی آن تاکید دارند دارای موانعی است که آن را کند یا بکلی متوقف می نماید لذا خدمت صادقانه به مردم و شناخت و خنثي نمودن به موقع توطئه دشمنان این مرز و بوم مورد مطالبه جدی جامعه مهندسين از مسئولین کشور است. در پایان، ما مهندسين بسيجي استان ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و انقلابی و بويژه قشر فرهيخته مهندسين جهت شرکت پر شور و باصلابت در راهپیمایی يوم ا... ۲۲ بهمن سال ۹۷، به صراحت اعلام می نمایيم بهترین پاسخ به  تهديدات و توطئه هاي دشمنان، استكبار و مزدوران داخلي و خارجي آنها، حضور باشکوه در راهپیمایی مذکور و تجدید عهد با آرمانهای امام و رهبری و شهدای گرانقدر میهن اسلامی است؛ به اميد سپردن پرچم انقلاب اسلامي توسط ولي امر مسلمين جهان به صاحب اصلي آن، حضرت بقیه ا... الاعظم(ارواحنا فداه)، انشاء ا... .

 

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان گلستان

بهمن ماه ۱۳۹۷ هجری شمسی- جمادی الاول ۱۴۴۰  هجری قمر

انتهای پیام
ارسال نظرات