بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری به مناسبت بعثت انقلاب اسلامی

به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ، سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری کل کشور ، بیانیه ایی را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۲۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری ، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ، سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری کل کشور ، بیانیه ایی را صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»

 

در تاریخ معاصر ، انقلاب اسلامی ایران بارزترین نمونه برای یک انقلاب مردمی مبتنی بر ارزشهای دینی در جهان است. یوم  الله ۲۲ بهمن ماه روزی است که  خودباوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالتخواهی  ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، به بار نشست و فریاد بلند استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی ایرانیان در گوش جهانیان پیچید.

 

طلوع چهلمین بهار پرفروغ انقلاب اسلامی ایران نمایانگر تحقق واقعی شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در کشور عزیزمان ایران است. شعاری که با گذشت ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، هر قدر که میگذرد روشن تر و ملموس تر میشود. به لطف و عنایت حضرت باریتعالی، در طی این چهل سال، با همه دشمنی ها و کینه توزی هایی که قدرتهای مستکبر و ایادی پست و مزدورشان در داخل و خارج کشور ایجاد کردند، با وجود تحمیل ۸ سال جنگ و حوادثی نظیر ترور شخصیتهای مهم و اصلی انقلاب، حرکتهای جدایی طلبانه، ایجاد ناامنی و اغتشاش و تحریم های ظالمانه، همچنان این نهال انقلاب اسلامی رشد کرد و بالنده شد و اکنون در طلیعه چهلمین سال از عمر پر برکت این شجره طیبه، به درختی تنومند و پر ثمر برای امت مسلمان و انقلابی ایران مبدل گشته است.

چهل سالگی انقلاب اسلامی، در واقع ۴۰ سالگی یاس و ناامیدی دشمنان این ملت است که بر اساس آیه شریفه «الیوم یئس الذین کفروا من دینکم» است. به طور قطع این انقلاب، یک انقلاب الهی است و بایستی با همه وجود شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم که بهترین شکرانه آن تبعیت از ولایت فقیه است و آن شاه کلید اصلی حفظ استقلال و عزت ایران اسلامی است که به گفته پیر جماران، اگر میخواهید به مملکتتان آسیب نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید.

به حق مردم شریف و انقلابی ایران نشان دادند که در پایبندی به میثاق با امام راحل و عظیم شأنشان ذره ای عقب ننشسته اند و همچنان در مسیر ولایت ثابت قدم هستند و یوم الله ۹ دی سال ۸۸ گواه بارزی بر این مدعاست. اگرچه این ملت شریف به دلیل برخی سیاستها و مدیریتهای اشتباه و بی تدبیری برخی مدیران کشور، درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی است و انشاالله این هم با حفظ وحدت همیشگی این ملت و کار جهادی دلسوزان و خیرخواهان این نظام و کشور پشت سر نهاده خواهد شد، ولی مردم همچنان دل در گرو امام امت و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و بر این باور هستند که اگر امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی در سراسر جهان طنین انداز است، به برکت این انقلاب اسلامی و مرهون خون شهیدانی است که با تمام وجود جان خود را برای سربلندی و سرافرازی این مرز و بوم نثار نمودند.

حال در چهلمین سال انقلاب پیروز بخش اسلامی ایران، بر همگان لازم است همچنان که مثل گذشته پایبندی خود را نسبت به آرمانهای انقلاب و امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر حفظ میکنند، در مسیر تحقق این آرمانها با حراست از خط امام و اطاعت از منویات رهبری، وحدت خود را بیش از گذشته حفظ و تقویت نمایند و با روحیه جهادی و انقلابی در عرصه های خدمت رسانی و محرومیت زدایی، علم و فناوری، فرهنگ و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، اقتصادی و کارآفرینی و ... نقش آفرین باشند.

ما به آینده همچنان که در کلام راهگشای امام امت بدان اشاره شده است، امیدواریم و حقیقتاً فردای روشن و آینده ای پربار در انتظار این ملت و انقلاب اسلامی خواهد بود و به حول قوه الهی, ان شاالله این انقلاب زمینه ساز ظهور منجی بشریت و امام حی مسلمین، حضرت حجت ابن الحسن علیه السلام خواهد بود. 

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور نیز همچون ملت قدرشناس ایران، بار دیگر همگام با مردم همیشه در صحنه  ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و با اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ایران برای شرکت در این حضور الهی و آرمانی که بدون شک دشمن شکن و نمایشگر وحدت و یگانگی ملت ایران است، دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات