سرهنگ کمیزی گفت:انقلاب اسلامی ایران، تنها محدود به یک جغرافیا و زمان خاص نیست بلکه انقلابی است که طلوع کرده ونور آن با روح ایمان، تقوا، عدالت، معنویت و پیشرفت با تمام ابعاد ابتدا در ایران و تمام جهان اسلام را فرا می گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۲۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسدار نعمت کمیزی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کمیجان باحضوردرمنزل شهیدابوالقاسم امینی از خانواده این شهید تقدیر وتجلیل کرد وگفت:انقلاب اسلامی تاریخ پر ماجرایی دارد و تا امروز که 40 سال از عمر انقلاب می گذرد در معرض توطئه و فتنه های بی شماری بوده است. 

وی افزود:کشور ما تاکنون توطئه های زیادی مانند جنگ تحمیلی، کودتا و محاصره اقتصادی و تحریم را به چشم خود دیده اما هیچ کدام از آنها برای دشمن امیدوارکننده نبوده بلکه به دنبال ایجاد فتنه های داخلی است. 

سرهنگ کمیزی بیان کرد: تمام مسئولان بدانند مدیون این مردم و انقلاب هستند و باید با تمام وجود در خدمت مردم باشند و با درک درست از اندیشه های رهبر معظم انقلاب در این مسیر قدم بردارند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه کمیجان پدران و مادران عزيز شهدا را مظهر استقامت، صبر و بردباری دانست و تصریح کرد: قدرشناسی و سپاسگزاری از خانواده های شهدا و ايثارگران به عنوان يک ارزش بايد در ميان مردم ترويج پيدا كند.

سرهنگ کمیزی خاطرنشان کرد:عزت و اقتدار امروز کشور را مدیون امام، انقلاب امام و راه امام خمینی (ره) می‌دانیم و یاد و خاطره همه شهدا و جانبازان و آزادگان و ایثارگران، به‌خصوص شهیدامینی را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات