خبرهای داغ:
همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی:
با اعتباری افزون بر ۷۸ میلیارد ریال طرح‌های خدماتی و کشاورزی با حضور قاضی عسگر معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری در برخوار افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۰۱۰۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران سه طرح خدماتی و کشاورزی با حضور معاون هماهنگی و امور اقتصادی و برنامه ریزی استانداری در شهرستان برخوار افتتاح شد.

در این آیین نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلو واتی در زمینی با دو هزار مترمربع مساحت و ۳۳۴ پنل خورشیدی در جنگل های شهر حبیب آباد راه اندازی شد.

کارخانه تولید انواع لبنیات و مرغداری تخمگذار ۶۴ هزار قطعه‌ای با هزینه‌ای افزون بر ۷۸ میلیارد ریال از بخش خصوصی در زمینی با سه هزار متر مربع مساحت و یک هزار و ۸۵۰ متر مربع زیربنا و تولید سالانه بیش از ۱۲۵ هزار تن شیر خام، پنج هزار تن کره، ۱۵ هزار تن پنیر، سه هزار تن ماست پاستوریزه، و شش هزار تن شیر پاستوریزه با هزینه‌ای افزون بر ۱۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر در ناحیه صنعتی شهر کمشچه راه اندازی شد.

مرغداری تخمگذار ۶۴ هزار قطعه‌ای در زمینی با ۱۷ هزار متر مربع مساحت و پنج هزار متر مربع زیر بنا و تولید روزانه چهار تن تخم مرغ با هزینه‌ای افزون بر ۶۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر در جاده اصفهان – حبیب آباد راه اندازی شد.

 در ابتدای این آیین مسئولان شهرستان با والدین شهید مرتضی زارع از شهدای مدافع حرم و شهید خادمی از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در برخوار دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها