مسئول بسیج ادارت حوزه شهید نصرالهی سپاه بانه افزود : با هدف ارائه خدمات مستقیم به مردم در راستای رفع محرومیت اردوهای جهادی تحت عنوان میز خدمت درحاشیه شهرها، مناطق محروم و روستایی برپا می گردد .
کد خبر: ۹۱۱۰۰۹۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ودهه مبارک فجر میز خدمت بسیج کارمندان شهرستان بانه تحت عنوان اردوهای جهادی در مسجد روستای قائی برد باحضور بخشدار بخش مرکزی ، نماینده فرمانداری ، مسئول حوزه بسیج شهید نصرالهی ادارات ، رئیس اداره برق ، رئیس بنیاد مسکن ، رئیس مخابرات ، معاون پرورشی آموزش و پرورش ، کارشناس اداره آب و فاضلاب روستایی ، رئیس جهاد کشاورزی و دهیار و شورای قائی برد و مردم روستا برگزار گردید .

احمدی افزود: تلاش داریم در این رزمایش مسئولان چهره به چهره با مردم ارتباط داشته و از نزدیک مشکلات را احصا و در کوتاه ترین زمان ممکن به آن ها رسیدگی کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد : انتقال میز خدمت به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی نقش بسیار مهمی در رفع کردن مشکلات مردم و رسیدگی به خواسته‌های آنها دارد.

در پایان مسئول بسیج ادارت حوزه شهید نصرالهی سپاه بانه تصریح کرد : در این دیدار مردم و امام جمعه روستای قائی برد مشکلات خود را برای مسئولین ادارات بازگو کردند و با توجه به اولویت بندی خواسته های آنان مسئولین قول مساعد دادند که در اسرع وقت مشکلات مربوطه رفع گردد .
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات