دیدار فرمانده سپاه و مسئولان شهرستان دهگلان با خانواده شهدا و آزاده دوران دفاع مقدس

فرمانده سپاه دهگلان به همراه مسئولان شهرستان از خانواده شهدا ویکی از آزادگان دوران دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۹۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان به همراه فرماندار، مدیر تبلیغات اسلامی و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران از دو خانواده شهید و آزاده دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در جمع خانواده شهیدان محمود ومحمد فتحی زاده افزود: دلجویی و تجلیل از خانواده‌های شهدا باید مورد توجه ویژه وعنایت تمامی مسئولین و مردم باشد و ما به عنوان خدمت گزار ان به مردم باید بیشتر از هر کسی در سرکشی و دلجویی از این خانواده‌ها پیش قدم باشیم.

امانی در ادامه گفت: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه دهگلان خانواده‌های معظم شهدا ء. را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

سرهنگ امانی با اشاره به اینکه در خت تنومند انقلاب اسلامی با خون شهدا رنگین شده است گفت:هرچه داریم از خانواده شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می‌کنیم که خادمان خوبی برای این عزیزان باشیم.

وی ضمن تجلیل از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا در طول دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: عزت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیون خون پاک و مطهر شهدا و همچنین صبر و پایداری خانواده‌های گرانقدر آنهاست.

در ادامه ارشدی فرماندار دهگلان در دیدار با یکی از آزادگان در بند اسارت رژیم بعثی دوران دفاع مقدس گفت: شهیدان، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس در صف مقابله با دشمنان قرار گرفتند و در جبهه‌های حق علیه باطل توانستند برای کشور عزت کسب کنند.

وی با تاکید بر ارزش و جایگاه ویژه این قشر در دفاع مقدس، افزود: آزادگان با ایستادگی و مقاومت خود در دوران اسارت در حقیقت دشمن را اسیر پایداری و صلابت خود کردند.

فرماندار دهگلان بیان کرد: آزادگان در طول جنگ تحمیلی پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

در این دیدار از خانواده شهیدان محمود و محمد فتحی زاده و آزاده دوران دفاع مقدش تجلیل شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات