خبرهای داغ:
معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری حلقه های شجره طیبه صالحین در میقات صالحین نماز جمعه به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با ایام فاطمیه (س) با حضور فرمانده ناحیه سپاه هندیجان،مربیان ، سرگروه ها، متربیان و پایوران ناحیه خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۹۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷

حجت الاسلام والمسلمین حبیب حیدریان نژاد در شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: امسال تقارن ایام فاطمیه (س) و دهه فجر بابرگزاری مراسمات متنوع نسبت به قبل دارای ویژگی های خاصی هست که این دو رویداد مهم وتاثیرگذار ملی و مذهبی در جامعه ارزشمند است.

وی افزود : انقلاب اسلامی ادامه دهنده انقلاب فاطمی و حسینی (ع) می باشد که بایستی رهرو بانوی بزرگ اسلام باشیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند که هر چه داریم از حضرت فاطمه زهراء(س) می باشد.

وی بابیان عملی نمودن سیره راه وروش حضرت فاطمه زهراء(س) گفت: همه ماها باید در تمام عرصه ها به صورت آتش به اختیار عمل کنیم و برای رفع کمبودها و روزنه ها به طور انقلابی و جهادی ورود کردو همچنین وعده همه ماها شرکت در حماسه ماندگار یوم الله ۲۲بهمن است که با حضورمان دشمن را مایوس خواهیم کرد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها