فرمانده سپاه مراغه در جلسه تعامل سپاه و ناجا، اقدام و عمل انقلابی را از وظایف نیروهای مسلح دانست و گفت: بسیج ظرفیتی است که می‌تواند در همه عرصه‌ها نقش موثر داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۶۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی با بیان اینکه رضایت مردم در اولویت کاری نیروهای مسلح باید باشد، افزود: مراجعات را تحقیر نکنید و کم نشمارید برای خود شخصیت دارند احترام آن ها را نگه بدارید مشکل دارند که به شما مراجعه می کنند.

وی ادامه داد : مردم اگر از ادارات دیگر ناراضی باشند باید از سپاه و نیروی انتظامی راضی باشند اگر این چنین نباشد بدانید که از ماموریت خود غافل بوده از فرامین ولی فقیه دور شده اید.

سامی با اشاره به لزوم هماهنگی بین نیرو‌های نظامی و انتظامی در خصوص ایجاد امنیت و برخورد با مجرمین و برهم زنندگان نظم عمومی تاکید کرد: گشت های محله محور سپاه درراستای کمک به ناجا است نه برای ایجاد موانع و ایجاد خلال در کار نیروی انتظامی بنابراین همکاری و تعامل بیشتری داشته باشید.

وی یاد آوری کرد: دشمن برای جشنهای چهل سالگی انقلاب برنامه هایی پیش بینی کرده و می خواهد این جشنها و پیروزی را به یاس و نوامیدی تبدیل کند.

سامی توضیح داد: الحمدالله تا به حال نتوانسته کاری بکند لذا باید نیروهای امنیتی و انتظامی باهم متحد شده امنیت بقیه برنامه های چهل سالگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تامین کنید و دشمن را مایوس کنید.

وی با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را کرده اند تا با سو استفاده از شرایط اقتصادی موجود در کشور تصویری از نا کارآمدی نظام اسلامی در جهان منعکس کنند، افزود: در حال حاضر جامعه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی مبتلا است که باید با تصمیم گیری هوشمند و به جا، میدان را به دشمان واگذار نکنیم.

 

ارسال نظرات