نماینده ولی فقیه در یزد:

حضور منسجم مردم ، ترفند دشمنان را خنثی می کند

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد حضور منسجم مردم در راهپیمایی، را راهی برای خنثی کردن ترفندهای دشمنان دانست.
کد خبر: ۹۱۱۰۰۰۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
با حضور منسجم مردم در راهپیمایی، ترفند دشمنان خنثی می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز با صدور پیامی مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد و در این پیام نوشت: با حضور منسجم مردم در راهپیمایی، ترفند دشمنان خنثی می‌شود.
در گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آمده است: ۲۲ بهمن امسال شاید یکی از داغ‌ترین و با شکوه‌ترین ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی باشد.
وی ادامه داد: راهپیمایی امسال نقطه عطفی است در تاریخ انقلاب، زیرا دشمنان ما آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را در چهل سالگی به گور خواهند برد.
امام جمعه یزد در این پیام تصریح کرد: امسال بر همه اقشار مختلف مردم ولایی فرض است که در صفوفی به هم فشرده در راهپیمایی شرکت کنند.
ناصری یزدی تصریح کرد: ملت ایران همانند سال‌های گذشته در راهپیمایی ندای وحدت سر می‌دهند، باشد تا این آخرین ترفند استکبار جهانی و تحریم‌های آنان خنثی شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار