سلیمی:

مردم در ۲۲ بهمن شکوه ملی را به نمایش می‌گذارند

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: مردم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن سال‌جاری بدون خط کشی‌های مرسوم سیاسی، بازو به بازو، باصفا و منسجم در صفوف منظم، شکوه ملی خود را به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۶۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تاثیر آن بر خنثی سازی اقدامات دشمنان گفت: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و حضور مردم در طول این سال‌ها هر سال شاداب‌تر، پرشورتر و گسترده تر از قبل بوده است.

وی افزود: بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن سالجاری تجربه جدیدی را در کشور بوجود آورده و مردم اثبات خواهند کرد که تن به ذلت نخواهد داد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر بیگانگان به دنبال دخالت در امور داخلی کشورمان هستند مردم با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن 97 به آنها با سر دادن فریاد همیشگی خود یعنی «مرگ بر آمریکا» خیلی چیزها را ثابت کرده و شعار «مرگ بر آمریکا» را بر سر دشمنان فریاد خواهند زد. 

وی اظهار داشت: «مرگ بر آمریکا» یعنی عدم ذلت پذیری، «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر تجاوز و خوی ستمگری. «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر قاتلین شهدای انقلاب اسلامی ایران.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالجاری نه بزرگی به اقدامات استکبار جهانی و ایادی و اذناب آن‌ها خواهند گفت: این حضور پرشور خنثی کننده طرح‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است. 

سلیمی تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن «مرگ بر آمریکا» را آنقدر محکم فریاد می‌زنند که آنهایی که منافقین از خدا بی خبر را تجهیز کرده و پناه داده‌اند هم مضطرب شوند. همچنین این  «مرگ بر آمریکا»یعنی مرگ بر تروریست  و دشمنان انسانیت و غارتگران بین‌المللی.

وی افزود: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالجاری پرشورتر به میدان آمده و از داشته‌های جانانه ۴۰ ساله خود بویژه صنعت موشکی، هوا فضا و هسته‌ای دفاع خواهند کرد.

سلیمی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن سال‌جاری بدون خط کشی‌های مرسوم سیاسی، بازو به بازو، باصفا و منسجم در صفوف منظم، شکوه ملی خود را به نمایش می‌گذارند.

نماینده مردم محلات در مجلس خاطرنشان کرد: مردم ایران در راهپیمایی سال‌جاری گسترده تر از سالهای قبل حضور پیدا می‌کنند هرچند که گلایه‌های در خصوص گرانی داشته و دارند و از آن رنج می‌کشند اما بخشی کمی از آن به دلیل تحریم‌ها و بخش اعظم آن به دلیل سوء مدیریت مسئولین است این در حالی است که مردم ایران اسلامی به خیابان‌ها آمده و فریاد می‌زنند و می‌گویند ای دشمنان حیله‌گر، تا رسیدن به قله‌های ظفر چند قدیم بیشتر نداریم و قطعاً با قدرت بیشتر و گام‌های استوارتر تا قله پیش خواهیم رفت.

وی افزود: مردم ایران در ۲۲ بهمن سالجاری به میدان آمده و به دشمنان اعلام می‌کنند که پیوسته از ولایت فقیه دفاع کرده و می‌کنیم و می‌گوییم که نسل سوم و چهارم انقلاب پرشورتر و با دید بازتری نسبت به نسل‌های قبل مسیر انقلاب اسلامی را ادامه خواهند داد.

سلیمی گفت: مردم در ۲۲ بهمن سال جاری به میدان آمده و با آرمانهای امام و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت دوباره کرده و پرشورتر و گسترده‌تر از راهپیمایی های سال‌های گذشته، به میدان می‌آییم. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار