نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: مردم در ۲۲ بهمن سال جاری به صحنه های سیاسی دنیا و عرصه بین الملل نشان خواهد داد که ایران پیش قراول حرکتی عظیم در منطقه و دنیا خواهد شد و چهل سالگی را چهل سالگی اقتدار می‌داند.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۵۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن که خنثی کننده طرح های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی است گفت: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های ۲۲ بهمن سال جاری با سال‌های گذشته آن است که انقلاب اسلامی جشن چهلمین سالگرد پیروزی خود را علی رغم تلاش‌های دشمنان برای نرسیدن به این زمان می‌گیرد. 

وی افزود: 22 بهمن سال ۹۷ را در حالی پیش رو داریم که آمریکا، رژیم صهیونیستی، اذناب و برخی کشورهای مرتجع عرب منطقه گفته‌اند که ایران جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید ولی به کوری آنان پیشرفت ایران اسلامی ادامه خواهد داشت. 

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد تصریح کرد: قطعاً این راهپیمایی چشم‌نوازتر از سال‌های گذشته خواهد بود و به جهانیان نشان خواهیم داد که ۲۲ بهمن سال جاری شروع حرکت تمدن ایرانی و اسلامی است.

وی افزود: در ۲۲ بهمن سال جاری به جهانیان نشان خواهیم داد که افق پیش روی نظام اسلامی بسیار روشن است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ایران اهداف و آرمان‌های آن کاملا روشن بوده و تازه می‌خواهد حرکت کند. 

فلاحتی خاطرنشان کرد: حضور مردم در میدان‌ها و راهپیمایی‌ها به منزله آن نیست که مردم مشکلات اقتصادی ندارند که البته همه کشورها با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند اما تفاوت ما با بسیاری از کشورها در برخورد با این پدیده‌ها آن است که مسئولین نظام اسلامی به دنبال معیشت عادلانه، رفع تبعیض‌ها و ایجاد عدالت اسلامی هستند.

فلاحتی گفت: برخورد حاکمیتی با مردم معترض در کشورمان از جنس برخورد مسئولان برخی کشورهای اروپایی مانند فرانسه که خود را مهدی دموکراسی می‌داند بسیار متفاوت است.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در ۲۲ بهمن سال جاری به صحنه‌های سیاسی دنیا و عرصه بین‌الملل نشان خواهد داد که ایران پیش قراول حرکتی عظیم و اجتماعی در منطقه و دنیا خواهد شد و چهل سالگی را چهل سالگی اقتدار و اقتدار می‌داند.

وی تأکید کرد دستاوردهای بسیار گران سنگی طبق نظر موسسات و مراکز جهانی در زمینه‌های مختلف علم و فناوری داشته‌ایم و به همین دلیل در رتبه های برتر جهانی قرار گرفته‌ایم و به پیشرفت بیشتر فکر می‌کنیم. 

نماینده مردم قائنات در مجلس افزود: پیشرفت‌ها در جمهوری اسلامی در سایه عزت ملی رخ داده است که این اتفاق هم در سایه نظام اسلامی و حکومت علوی بوده و در حال رفع مشکلات هستیم.

فلاحتی گفت: جمهوری اسلامی در دنیا الگویی از مدیریت سیاسی مطرح کرده که نتایج آن در اقصی نقاط عالم مشخص است ضمن اینکه دشمن به دلیل همین عملکرد مثبت ما، با اجرای برخی طرح‌ها، به دنبال ایجاد مشکلاتی برای نظام اسلامی است اما با استقامت و ایستادگی مردم، دشمنان ناکام مانده‌ و ما همچنان حامی مستضعفین جهان باقی هستیم.

ارسال نظرات