خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام رضا(ع)عنوان کرد

تبیین اهداف سه گانه دشمنان در تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت سیدالشهدا (ع) حوزه شهیده افضل اهداف سه گانه دشمنان در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی را تشریج کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۴۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه سیدالشهدا(ع) حوزه شهیده نسرین افضل اظهار داشت:  زمانی که ما در سال 57 پیروز شدیم ؛دشمن زمانهای مختلفی برای ساقط شدن حکومت اعلام میکرد و بعد از آن با ایجاد جنگ هشت ساله عراق علیه ایران در سدد نابودی نظام جمهوری اسلامی برآمد جنگی که به واقع جنگ جهانی سوم بود ولی به لطف خداوند در آن شکست خورد.

وی افزود: دشمن سه هدف مهم را دنبال میکند، هدف اول در کوتاه مدت، بحث امنیت مردم است که با ورود داعش به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی(ره) به آن جامه عمل پوشاند و به برکت هوشیاری نیروهای امنیتی ختم به خیر شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) هدف دوم را میان مدت دانست و اظهار کرد: در این هدف بحث معیشت و اقتصاد مردم است، در این زمینه دشمنان و منافین داخلی فعالیت خود را شدت دادند و تا حدود زیادی موفق بودند.

 امیرزاده، هدف سوم دشمن را براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر و تصریح کرد: امروز تمام فعالیت های دشمنان زمینه سازی برای براندازی نظام است، لذا ضرورت دارد همه ما در برابر فعالیت های دشمنان هوشیاری خود را حفظ و بر بصیرت افزایی خود تلاش کنیم.

 وی با ارائه آمارهایی از قبل و بعد انقلاب، به پیشرفتهای بی شمار نظام اشاره و در خصوص جامعه آماری زنان تاکید کرد: آمارخانمهای بیسواد در قدیم 90 درصد بود ؛طلاب خانم 20نفر و الان80 هزار نفرند؛دانشگاه ویژه بانوان داریم،7 رشته ورزشی در قبل و الان 38 رشته برای خانمها 7 هزار شهید خانم و 5 هزار جانباز ، 7 داورخانم و الان 16 هزار نفرمی باشند که نشان دهنده پیشرفت های چشمگیری در جامعه زنان هستیم.

 اجرای سرود، دکلمه خوانی، اهدای جوایز قرآنی و ورزشی به نفرات برتر، از دیگر برنامه های پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) بود.

ارسال نظرات