نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر در یادواره شهدای محله هادی اباد هرات دین مداری را رمز پیروزی دانست و گفت: مجموعه نیرو‌های مسلح در کنار انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۳۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با دهه مبارک فجر یادواره شهدای محله شهدای هادی اباد هرات برگزار شد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام را تسلیت گفت و ایام الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت:.
حجه الاسلام والمسلمین گندمی در ادامه با اشاره به روایتی در خصوص شهید و شهادت به ایاتی از قران کریم در خصوص مقام شهادت اشاره کرد و افزود: در فرهنگ دینی ما به این امر اعتقاد داریم که اگر شخصی از دار دنیا برود روح ان از بین نرفته است و زنده است. وی در ادامه با اشاره به واژه میت و امواتا در قران به انواع مردن در اشاره کرد. وی در ادامه برسی واژه امواتا به ایه ۱۲۳ سوره انعام اشاره کرد و افزود: آیا امروز امام حسین (ع.) و شهدای این دیار که در بین ما نیستند آیا مرده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها گفت:: امروز فجر و انقلاب ما فاطمی شد، وی در ادامه با شاره به وعده و وعید‌های دشمنان که اجازه برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب را نخواهیم داد بر حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.
مجموعه بسیج و خانواده‌های معزز شهدا این را بدانند، انقلاب هر کجا وارد شد جز خدمت هیچ به دنبال نداشت، کسانی که می‌گویند سپاه و بسیج جناحی است سخت در اشتباه اند، مجموعه نیرو‌های مسلح همیشه در کنار انقلاب است، بسیج و بسیج مردمی و شهدای عزیز در تمام چهل سال پای این انقلاب ایستاده اند و کار کردند و هر جایی که نبودند ببینید ضد انقلاب چه کرد.
حجه الاسلام والمسلمین گندمی در ادامه گفت: امروز جوانان و احاد مردم در صحنه هستند و اجازه دست درازی دشمن به این انقلاب را نخواهند داد.
وی در ادامه با اشاره به ارکان انقلاب گفت: رکن اول انقلاب ایدئولوژی و دین مداری است، رکن دوم مردم و رکن سوم رهبری است.
وی در ادامه با بیان اینکه دین همیشه و در طول تاریخ تا به امروز وجود داشته است و مردم نیز بوده اند رکن رهبری را وجه تمایز این انقلاب دانست و آن را به عنوان یک جریان ساز عنوان کرد.
وی در ادامه تفاوت مدیریت هاو سختی‌های ان را در زمان پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) و امروز را بر شمرد و گفت:: مردم و بسیجیان باید قدردان ولایت باشند، امروز کشور‌های مختلف جهان نگاهشان به کشور ایران و انقلاب ایران و الگو گیری از این انقلاب بزرگ است.
امروز سیطره دنیای اسلام به گونه‌ای رشد کرده است که حد و مرز نمی‌شناسد و در حال صادر شدن به اقصی نقاط جهان است.
رمز موفقیت و پیروز ما امروز دین مداری، توجه به دستورات و شریعت مقدس اسلام است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات