امام‌جمعه مهریز:

مردم ضعف عده‌ای را پای انقلاب نگذارند / راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌گردد

حجت الاسلام محی الدینی گفت: ۲۲ بهمن‌ماه، روز مرگ بر سیاست‌های پلید آمریکا است و ملت شریف ایران به کوری چشم دشمنان قسم‌خورده انقلاب، حماسه راهپیمایی و جشن ۴۰ سالگی انقلاب را متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۹۲۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، امام‌جمعه مهریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: ۲۲ بهمن‌ماه، روز مرگ بر سیاست‌های پلید آمریکا است و ملت شریف ایران به کوری چشم دشمنان قسم‌خورده انقلاب، حماسه راهپیمایی و جشن ۴۰ سالگی انقلاب را متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد.
حجت‌الاسلام محی‌الدینی با بزرگداشت روز نیروی هوایی عنوان کرد: یکی از عوامل ریشه‌کن شدن رژیم منحوس پهلوی، پیوستن ارتش و نیروی هوایی به ملت بود. در روز ۱۹ بهمن سال ۵۷ نیروی هوایی با امام امت بیعت کرد و این روز در تاریخ ماندگار شده است و هرسال ارتشی‌ها و نیروی هوایی به‌منظور گرامیداشت این روز به‌یادماندنی با ولایت و امام خامنه‌ای تجدید بیعت می‌کنند.
امام‌جمعه مهریز با گرامیداشت ۲۰ بهمن‌ماه روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران تأکید کرد: سپاه پاسداران با چشمانی بیدار تمام تحرکات دشمن را رصد می‌کنند در کنار نیرو‌های مسلح و نظامی و انتظامی از کشور اسلامی با تمام وجود دفاع می‌کند و نمی‌گذارند دشمنان لطمه‌ای به این مرزوبوم وارد سازند. آرزوی توفیق و اجر اخروی برای ایشان از درگاه خداوند مسئلت می‌کنیم.
وی با اشاره به یوم‌الله ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن سالروز شکست باطل به دست شما مردم حق‌طلب بود. بر روان پاک شهدا و امام شهدا درود می‌فرستیم که قهرمانانه درراه شکل‌گیری این نظام مقدس با رشادت‌ها و خون‌دل خوردن‌ها ایستادگی کردند و آفرین بر شما مردم که ۴۰ سال قبل، این حماسه عظیم که در دنیا نظیر نداشت را آفریدید.
محی‌الدینی افزود: ۲۲ بهمن روز وحدت و آرامش مسلمانان و آزادیخواهان و روز ناامیدی دشمنان و بیداری غافلان است. یوم‌الله ۲۲ بهمن روز مرگ بر سیاست‌های پلید آمریکاست و ملت شریف ایران به کوری چشم دشمنان قسم‌خورده نظام، حماسه راهپیمایی و جشن ۴۰ سالگی انقلاب را متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهند کرد.
وی اظهار داشت: مردم ایران در این ۴۰ سال، با پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت‌فقیه شاهد سربلندی و پیشرفت‌های عظیم و دستاورد‌های خیره‌کننده در این نظام بوده‌اند و به خاطر این پایمردی‌ها شایسته بهترین‌ها هستند؛ اما بی‌تدبیری برخی از مسئولین در حوزه مسائل اقتصادی، کمر مردم را خم کرده است.
امام‌جمعه مهریز بابیان اینکه مردم نباید ضعف عده‌ای از مسئولین را پای انقلاب بگذارند تأکید کرد: مسئولین کشور را به خدا و حضرت زهرا (س) قسم می‌دهیم که قدردان این ملت مظلوم و همیشه درصحنه باشند و با اتحاد و مدیریت دقیق و برخورد قاطع جلوی بی‌تدبیری‌ها را بگیرند و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم کاری کنند.
محی‌الدینی ادامه داد: دشمن از هر حربه و بهانه‌ای برای ناامید کردن مردم و زیر سؤال بردن انقلاب الهی ما استفاده می‌کند و نباید مسئولین با اهمال و یا بی‌تدبیری بهانه به دشمن بدهند. دشمنان در پی از بین بردن انقلاب اسلامی هستند درحالی‌که انقلاب به بلوغ و به ۴۰ سالگی رسیده است و راه طولانی در پیش داریم.
وی از تلاش و همبستگی فرماندار و مسئولین ادارات، صاحبان شرکت‌های خصوصی و دولتی و اصناف برای برپایی نمایشگاه توانمندی‌های مهریز، در راستای تعظیم شعائر و بزرگداشت دهه مبارک فجر که با استقبال پرشور مردم روبرو شد، قدردانی کرد.
امام‌جمعه مهریز همچنین از آغاز عملیات بازسازی پروژه مسجد جامع شهر و میعادگاه نماز جمعه خبر داد و گفت: مسجد جامع شهر،۳۰ سال قبل با حضور شهید صدوقی شروع به کارکرده است و در حال حاضر که جمعیتی بالغ‌بر ۳ هزار نفر برای اقامه نماز جمعه در این مکان حضور می‌یابند با کمبود جا روبرو هستند و برای بازسازی و توسعه این مسجد درحالی‌که از هیچ بودجه دولتی در این زمینه برخوردار نیستیم، این عملیات را با رمز یا زهرا آغاز می‌کنیم.
محی‌الدینی در بخشی از این مراسم عبادی سیاسی، سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه الزهرا (س) در ۲۰ جمادی‌الثانی که مصادف است با ۲۰ بهمن ۹۷ را تسلیت گفت و دقایقی در رثای بانوی هر دوعالم و فضائل اخلاقی ایشان و مظلومیت‌هایی که بر اهل‌بیت پیامبر روا داشته شد مداحی و ذکر مصیبت خواند.
امروز، مردم مهریز در مصلای نماز جمعه، میزبان پیکر مطهر شهید گمنام بودند و قبل از اذان نیز آدینه مهد که در کنار این مصلا قرار دارد با حضور امام‌جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده منطقه انتظامی مهریز و هیئت همراه افتتاح شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار