خبرهای داغ:
یکی از مربیان سپاه عاشورا:

عملیات والفجر هشت معادلات دشمن را بر هم زد

یکی از مربیان سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه غدیر تبریز به مناسبت گرامیداشت عملیات والفجر هشت، گفت: عملیات والفجر هشت معادلات دشمنان را بر هم زد.
کد خبر: ۹۱۰۹۸۸۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد رحیم پور افزود: علت اینکه سالگرد عملیات والفجر هشت، روز حفاظت اطلاعات نام گذاری شده است به این خاطر است که حفاظت اطلاعات به معنی واقعی در این رعایت شد و این عامل پیروزی آن بود.

وی در ادامه با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: قیام امام خمینی(ره) موجب شد همه مستضعفان جهان امیدوار به پیروزی در مقابل دشمنان باشد چراکه قیام  امام(ره) در راستای پیروزی مستضعفان در مقابل ظالمان بود.

رحیم پور با اشاره به دشمنی دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: دشمنان وقتی دیدند انقلاب اسلامی پیروز شده و دیگر جای پای قدرت در منطقه ندارند با حمایت خود از صدام جنگ تحمیلی برای مقابله قدرت و پیشرفت کشورمان پیش گرفتند.

وی در پایان با اشاره به افول قدرت آمریکا در منطقه و جهان اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به نظر سنجی های بعمل آمده در منطقه و جهان اکثر مردمان کشورهای منطقه که آمریکا در آن دخالت می کند ناراضی هستند و آمریکا به عنوان منفورترین کشور جهان در بین آنها می باشد و این نشان دهنده آن است که در آینده مقاومت مردم در برابر زورگویی های آمریکا  بایستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار