فرمانده وقت تیپ 3 لشکر عاشورا گفت: عملیات والفجر 8 تبلور اقدامات حفاظتی و بهره گیری از خاطرات تلخ و شیرین سال های جنگ بود.
کد خبر: ۹۱۰۹۸۵۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، همزمان با سالروز حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 و نام گذاری چنین روزی به نام حفاظت اطلاعات در سپاه مراسم باشکوهی با حضور فرمانده وقت تیپ 3 لشکر 31 عاشورا در سالن سينما ايثار سپاه خوی برگزار شد.

سردار یعقوب صمدلویی با اشاره به اصل مهم حفاظت اطلاعات، عنوان کرد: به منظور حفظ انقلاب و نظام اسلامی تمامی کارکنان باید بصیرت کامل و دقیق نسبت به انقلاب و نظام و رهبری داشته باشند تا در مواجهه با هجمه های داخلی و شبهات اجتماعی با استدلال منطقی و باور داشتن حفاظت اطلاعات از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی افزود: پاسداران برای دفاع از اصل انقلاب باید تمام تلاش خود را به کار گیرند و مقابل همه کسانی که برای انقلاب و اسلام شبهه پراکنی می کنند بایستیم.

 صمدلویی در ادامه به نقش اساسی و تعین کننده لشکر غرورآفرین، پیروزمند و مقاوم 25 کربلا اشاره کرد و اظهار داشت: این عملیات با تدابیر به موقع فرزندان حفاظت اطلاعات در عملیات والفجر 8 به سبب رعایت اصول حفاظتی و اطلاعاتی بسیار حائز اهمیت بود.

وی با برشمردن تهدیدات جدید به ویژه تهدیدات در فضای مجازی و عملیات روانی رعایت اصول حفاظتی و تقوای الهی در این نبرد را برای پیروزی مجدد، لازم دانست.

وی در ادامه خاطراتی از همرزمان شهید خود ذکر کرد و گفت: همه افراد در جامعه باید برای حفظ ارزش ها و مقابله با تهدیدات دشمن نکات حفاظتی را رعایت کنند.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علايی فرمانده سپاه خوی نیز در ابتدا ضمن خیرمقدم گویی و تبريك اين روز، از زحمات كاركنان زحمتكش حفاظت اطلاعات در سپاه خوی قدردانی کرد.

گفتنی است پخش گوشه ای از عملیات والفجر 8، مرثیه سرایی و تجلیل از فعالان عرصه حفاظت اطلاعات از دیگر بخش های این مراسم بود.

گفتنی است عملیات والفجر 8 در سال 64 با هدف تهدید بصره از جنوب طراحی شده بود که با سازماندهی و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی ایران اسلامی توانستند راه نیروهای متجاوز عراق به خلیج فارس را مسدود کرده و تصرف شهر مهم فاو و آزادسازی 600 کیلومتر از خاک ایران را با موفقیت به اتمام برسانند.

انتهای پیام

ارسال نظرات