امام جمعه خوی گفت: انقلاب اسلامی برای ایران افتخار آفرید، چرا که به واسطه انقلاب در منطقه قد برافراشتیم.
کد خبر: ۹۱۰۹۸۴۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری در مراسم گرامیداشت دهه فجر مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و امام جعفرصادق(ع) این شهرستان خودباوری را از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان  و خاطرنشان کرد: ایران با شناخت استعداد و ظرفیت خود روحیه خودباروری را ارتقاء بخشید و توانست حرفی در منطقه برای گفتن داشته باشد.

وی با این عنوان که این انقلاب با هدایت های امام راحل از دهه 40 آغاز شده و در سال 57 به پیروزی رسیده است، اظهار داشت: جشن 40 سالگی انقلاب به کوری جشم دشمنان باشکوه تر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال به نوبه خود بی نظیر است، تصریح کرد: باید بدانیم این دستاوردها در حالی به دست آمدند که در طول این زمان دشمنان از هر راه و روشی برای تضعیف و برانداری این انقلاب استفاده کردند.

حجت الاسلام شکوری افزود: باید ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی را برای نسل جوان چنان تبیین کنیم که در دل آنها بنشیند و احساس نیکی به آنان بدهد.

وی در پایان با دعوت از عموم مردم برای راهپیمایی 22 بهمن، اظهار  داشت: مردم ایران اسلامی این بار نیز در  40 سالگی تولد انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکم تری بر دهان آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی می زنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات