خبرهای داغ:
مسئول بسیج هنرمندان ناحیه سپاه هندیجان خبرداد:
مسئول بسیج هنرمندان ناحیه سپاه هندیجان گفت: به مناسبت دهه فجر و سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهراء(س) مراسم معنوی شب شعر انقلاب فاطمی با شعر خوانی جمعی از شاعران هنرمند بسیجی و انجمن شعر فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان همراه با مداحی در سالن همایش خلیج فارس هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۹۹
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، مراسم شب شعر انقلاب فاطمی با حضور ، مسئول بسیج هنرمندان ، فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی، روابط عمومی ناحیه سپاه و جمعی از شاعران بسیجی و انجمن شعر اداره ارشاد اسلامی خواهر و برادر در سالن همایش خلیج فارس شهرستان هندیجان با شکوه خاصی برگزار شد.

سلطان طرفی در این مراسم اظهار داشت : شاعران هندیجان بصورت خودجوش شعر در وصف مقام حضرت فاطمه الزهراء(س) و گرامیداشت حماسه های دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سرودند که مورد استقبال حاضران در مراسم شب شعر انقلاب فاطمی قرار گرفت.

وی افزود : هر چه مراسمات اهل بیت (ع) با شکوه تر از قبل برگزار شود در روحیه معنوی نوجوانان و جوانان تاثیرگذار است که امسال تقارون ایام دهه فجر و ایام فاطمیه (س) نوید بخش خیر و برکت در جامعه خواهد بود که در این شرایط کنونی فلسفه راه وروش زندگی اهل بیت (ع) بایستی بیشتر از قبل ترویج داده شود.

 

در پایان مراسم شب شعر انقلاب فاطمی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ناحیه سپاه و کانون بسیج هنرمندان به شاعران لوح تقدیر اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها