امام جمعه میاندوآب گفت: 22 بهمن روز نمایش قدرت است.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۹۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

 حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: روز 22 بهمن، یوم الله و روز حماسه و نمایش 40 سال اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و بر همه واجب است تا در این راهپیمایی شرکت داشته باشند.

وی افزود: امام خمینی(ره) تعابیر مختلفی مانند معجزه بزرگ الهی، تجلی حکومت الله در روی زمین، هدیه ای از عالم غیب ربوی، پیروزی با تاییدات غیبی، آشکار شدن نعمت بزرگ الهی، جلوه گر شدن نورخدا، پیروزی حق بر باطل برای 22 بهمن به کار برده اند که نشان از متفاوت بودن از دیگر انقلاب ها و فرازمینی و نمادی از اعجاز الهی است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز تعابیر مختلفی در مورد ۲۲ بهمن دارند، گفت: حدوث و سربلند کردن جمهوری اسلامی، نشانه ای از اعجاز الهی در زمین است و بدون اعجاز الهی وقوع چنین اتفاقی محال است.

حسن زاده تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را در دست یابی به اهدافشان و برنامه هایشان ناکام می کند و لذا همه ما وظیفه داریم در این راهپیمایی حضور باشکوه داشته باشیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پاسخی به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان است، اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی پشتوانه ای برای دولتمردان و تجلی وحدت و همبستگی ۴۰ ساله ملت ایران و پاسخ دندان شکن به دشمنان است.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را تجلی مردمسالاری دینی دانست و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سرآغاز باشکوه برای دهه پنجم انقلاب و آشنایی نسل چهارم انقلاب با آرمان های امام و بیعت دوباره با رهبری معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی است.

حسن زاده با اشاره به دلایل دشمنی آمریکا با ایران، گفت: بعضی ساده لوحان داشتن موشک و بعضی حضور در سوریه و عراق و کمک به لبنان و فلسطین را دلیل دشمنی آمریکا بیان می کنند در حالی که اگر اینگونه بود مگر ما در سال ۵۷، ۵۸ یا ۵۹ موشک داشتیم و یا در سوریه و عراق و لبنان و … حضور داشتیم که با ما دشمنی می کردند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، منافع آنها را به خطر انداخته و نشان داده که تاثیرگذار است، تصریح کرد: سردار سلیمانی های ما ژنرال های آمریکایی را شکست داده اند و دشمنان را در دست یابی به اهدافشان ناکام گذاشته اند.

وی با اشاره به اینکه موشک و حضور در سوریه، عراق و … همه بهانه هستند، اظهار کرد: آمریکا به این دلیل با ایران اسلامی دشمنی می کند که در ایران حکومت اسلامی تاسیس شده و سلطه آمریکا و استکبار را در دنیا به خطر انداخته است.

حسن زاده گفت: آمریکا می خواهد ولی فقیه و اسلام و حکومت اسلامی در دنیا نباشد و لذا به بهانه های مختلف دشمنی می کند و پاسخ ما نیز به این همه دشمنی آمریکا این است که امسال با صدای بلندتر و رساتر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، “مرگ بر آمریکا” را فریاد خواهیم زد.

انتهای پیام

ارسال نظرات