امام‌جمعه بندر انزلی با بیان اینکه مردم هوشیار می‌دانند که مشکلات کشور به دلیل سوءمدیریت است گفت: امروز برخی سوءمدیریت‌ها سبب شده تا مردم در صف گوشت یخ‌زده بمانند.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۸۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندر انزلی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندر انزلی در مصلای این شهر با تأکید بر لزوم حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  اظهار کرد: امروز همه ما موظف هستیم تا به‌منظور دفاع از ولایت و نظام اسلامی در این راهپیمایی شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی که همه دشمنان علیه انقلاب متحد شدند، باید از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی دفاع کنیم گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب یأس دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی می‌شود.

امام‌جمعه بندر انزلی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در انتظار میزان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند افزود: کمرنگ بودن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب افزایش فشارهای دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن را قوت قلبی برای مظلومان عالم و جهان اسلام دانست و گفت: امسال قطعاً حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشمگیرتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

شمس‌الدین سازوکار مالی ارائه‌شده توسط اروپا را سازوکاری نامناسب دانست و بیان کرد: شاهد هستیم که بعد از گذشت مدت‌ها این سازوکار در شرایطی ارائه شد که برایش شروطی را نیز مطرح کردند.

امام‌جمعه بندر انزلی با اشاره به نشستی که قرار است روز ۲۳ بهمن علیه جمهوری اسلامی در لهستان برگزار شود گفت: با اقدامات انجام‌شده توسط نظام اسلامی برخی کشورها از حضور در این نشست انصراف دادند.

وی با بیان اینکه امروز برخی سوءمدیریت‌ها سبب شده تا مردم در صف گوشت یخ‌زده بمانند افزود: مردم ما هوشیار هستند و می‌دانند که مشکلات موجود در کشور به دلیل وجود برخی سوءمدیریت‌ها و ناکارآمدی‌های مدیریتی است و نظام اسلامی دلسوز و خیرخواه مردم است‌.

شمس‌الدین با اشاره به تحمل مصائب سخت و طاقت‌فرسا توسط حضرت زهرا (س) در مسیر دفاع از ولایت خاطرنشان کرد: ما در مراثی و روضه‌ها مصائب واردشده به حضرت زهرا (س) را می‌شنویم اما نمی‌توانیم حقیقت آن را درک کنیم‌.

وی با بیان اینکه بی‌بصیرتی مردم مدینه بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) سبب بروز بدعت‌ در دین اسلام شد گفت: حضرت زهرا (س) با اقدامات و مجاهدت‌هایشان حقانیت امیرالمؤمنین (ع) را به گوش جهانیان رساندند.

شمس‌الدین با بیان اینکه بنا به فرموده امیرالمؤمنین (ع) بعد از رحلت پیامبر، همه امت جمع شدند تا حضرت زهرا (س) را خرد کنند گفت:  حضرت زهرا (س) الگوی بی‌بدیل دفاع از ولایت و ارزش‌های الهی است و ایشان تنها کسی بود که برای دفاع از حق ولایت حضرت علی (ع) به میدان آمد.

امام‌جمعه بندر انزلی با تأکید بر اینکه حضرت زهرا (س) تمام سختی‌ها را تحمل کردند تا ما امروز مسیر ولایتمداری را به‌درستی تشخیص بدهیم افزود: نظام اسلامی ودیعه الهی است که ما در مسیر حفظ و حراست از آن وظیفه سنگینی داریم.

وی با اشاره به برگزاری «تجمع فاطمی» در روز شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان بندر انزلی تصریح کرد: وظیفه همگان است تا برای پاسداشت مقام حضرت زهرا (س) در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/3389

 
ارسال نظرات