مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حفاظت سپاه؛

انقلاب اسلامی مایه دلگرمی ملت‌های مستضعف جهان است/پس از گذشت 40 سال از انقلاب نباید به آزمون و خطا دست بزنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه گفت: ما نسبت به آینده انقلاب مسئول هستیم و امروز پس از ۴۰ سال نباید همانند گذشته به آزمون و خطا دست بزنیم و باید با نگاه به قله‌های مد نظر با جدیت تمام به راه خود ادامه دهیم.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۶۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه شامگاه گذشته در هجدهمین یادواره ۵۳ شهید شهر نیم ور ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) گفت: میزبانی جلساتی که به نام شهدا بر پا می‌شود با خود شهدا است و حفظ انقلاب به عنوان یکی از مهمترین دستاورد‌های شهدا، قدردانی از شهدا است.

وی ادامه داد: نگاه صحیح و عمیق به به دستاورد‌های انقلاب بسیار مهم است و نباید از آن به سادگی گذشت و در کنار پرداختن به این دستاورد‌ها باید به آینده انقلاب نیز توجه داشته باشیم، مسئولین باید با نگاه مجاهدانه و حرکت جهاد در راستای حل مشکلات مردم و پیشرفت نظام و انقلاب گام بردارند.

علیزاده افزود: یادواره‌های شهدا پیام‌های زیادی دارد و یکی از آن‌ها اعلام آمادگی برای دفاع از آرمان‌های شهدا با جان و مال است و همه باید بدانیم این دنیا گذرا است و همه باید از این جهان به آخرت برویم و شهدا با تقدیم جان خود به زیبایی از این دنیا رفتند و امروز یکی از مهمترین وظایف ما حفظ و حراست از دستاورد‌های شهدا است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حفاظت سپاه با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر و شهادت حضرت زهرا (س) گفت: برخی به زیبایی این ایام و این تقارن را به عنوان فجر فاطمی نامگذاری کرده‌اند و این یعنی باید بدانیم تمام هست ما و انقلاب اسلامی را از حضرت فاطمه زهرا (س) داریم.

وی ادامه داد: در طول ۴۰ سال گذشته ما هر روز و هر شب در حال مقابله و مبارزه با دشمنان انقلاب و مستکبران بوده‌ایم و فتنه ۸۸ یکی از نمونه‌های آن بود.

علیزاده افزود: تصور کنید اگر فتنه گران در سال ۸۸ به اهداف خود رسیده بودند امروز امنیتی برای برگزاری یادواره‌های شهدا نداشتیم، اما به حول و قوه الهی و با راهبری‌های مقام معظم رهبری از این فتنه عبور کردیم.

نماینده، ولی فقیه در حفاظت سپاه با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان و مستکبرین بر علیه ملت ایران بیان کرد: در مقابله با جنگ اقتصادی اخیر نیز که با تدارکات زیاد مستکبران فراهم شده است با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری موفقیت خواهیم شد.

وی ایجاد نا امنی در اطراف ایران را یکی دیگر از نقشه‌های دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: داعش برای به آتش کشیدن ایران ایجاد شد و مستکبران عالم و رژیم صهیونیستی به خاطر سیلیی که از انقلاب خورده بودند به دنبال فتنه انگیزی در کشور هستند.

علیزاده تصریح کرد: دستاورد‌های نظامی ایران در ۴ دهه گذشته بی نظیر بوده و به همین دلیل دشمنان جرات تعرض به ایران را ندارند و به اعتراف خود غربی ها، ایران در بحث موشکی در جایگاه اول جهان قرار دارد.

نماینده، ولی فقیه در حفاظت سپاه در بخش دیگری از سخنان خود قطع دست مستکبرین از کشور و ایجاد عزت برای مردم ایران را مهمترین دستاور مبنایی انقلاب ایران دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ریشه‌های رژیم پادشاهی دست نشانده ۲۵۰۰ ساله‌ای را کنار زد و امروز انقلاب اسلامی مایه دلگرمی و عزت تمامی ملت‌های مستضعف جهان است.

وی با اشاره به در دست گیری نبض امور جامعه به دست مردم افزود: امروز مردم به خاطر مشکلاتی اقتصادی بوجود آمده به فکر انتخاب‌های صحیح‌تر در انتخابات‌های پیش رو هستند تا افرادی سرکار بیایند که درد مردم را بهتر بفهمد و به جوانان و توانمندی‌های داخلی توجه داشته باشند و سرنوشت کشور را به مذاکرات خارجی گره نزنند.

علیزاده همچنین بیان کرد: دشمنان این کشور در طول ۴۰ سال گذشته تمامی توان خود را برای نابودی و تجزیه کشور به کار گرفتند که به نتیجه نرسیدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه در خاتمه خاطر نشان کرد: ما نسبت به آینده انقلاب مسئول هستیم و امروز پس از ۴۰ سال نباید همانند گذشته به آزمون و خطا دست بزنیم و باید با نگاه به قله‌های مد نظر با جدیت تمام به راه خود ادامه دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار