خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:

امروز در جنگی هستیم که صدای خمپاره اش شنیده نمی شود

سردار شاهرخی عنوان کرد: امروز در جنگی هستیم که صدای خمپاره هایش شنیده نمی شود و زخمی و کشته هم نداریم ولی تاثیرات مخرب آن در صورت عدم وجود بصیرت می تواند ویرانگر باشد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۳۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در یادواره شهدای روستای نصرت آباد و حسن آباد کلج که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد اظهار داشت :توصیه من به شما این است وصیت شهدا را بخوانید و به توصیه های شهدا عمل کنید، مقام معظم رهبری می فرمایند : با این ستاره می شود که راه را پیدا کرد، با این ستاره ها به مقصد خواهیم رسید.
وی افزود : در این چهل سالی که از انقلاب اسلامی ایران میگذرد فراز و نشیب هایی داشتیم و حوادث مختلفی را گذرانده ایم و به لطف خداوند به این پیروزی رسیدیم
فرمانده سپاه استان قزوین تبیین کرد : همه ما میدانیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران چه حوادثی را گذرانده ایم و بزرگترین حادثه دفاع مقدس بود.
سردار شاهرخی گفت : امروز در جنگی هستیم که صدای خمپاره ها شنیده نمی شود، انفجار و کشتار وجود ندارد.
وی بیان داشت : در مقابله با این جنگ نگاه های مختلفی وجود دارد، دشمنان ما با استفاده از ابزار تبلیغاتی می گویند در این جنگی که بر شما تحمیل کردیم شما دو راه بیشتر ندارید، یا مذاکره کنید یا بدبختی را بپذیرید و در داخل کشور نیز دو نگاه وجود دارد، یک نگاه این است که برای پرهیز از بدبختی باید مذاکره کنیم و جز مداکره راه حلی وجود ندارد .
وی اذعان داشت : نگاه دیگر می گوید این وضیعت اولین بار نیست که در کشور ما رخ داده و هدف اصلی دشمن ما در مقابل نابودی اسلام و ایران است و دنبال خشکاندن درخت تناور است و بیش از 300 هزار شهید مردم برای بارور کردن این درخت کردند
این مسوول افزود : با توجه به این که بنده به نگاه دوم معتقد هستم می گویم در زمان قبل از انقلاب این دو نگاه وجود داشت ، یک نگاه می گفت ما نمی توانیم با این رژیم مقابله کنیم و امکان پیروزی وجود ندارد و دیگر نگاه این بود که مردم و امام ره متکی به خدا بودند و با توکل بر خدا علیه رژیم ستم شاهی قیام کردند .
وی در ادامه افزود : در گذشت زمان ثابت شد که تحلیل گروه اول مادی بوده و همه چیز را در بستر مادیات ارزیابی می کردند ولی انقلاب اسلامی در 22 بهمن ماه به پیروزی رسید .
سردار شاهرخی گفت : صدام جنگی را برما تحمیل کرد و اطمینان داشت که در جنگ مقابل ایران پیروز می شود ، در مقابل با صدام متجاوز نیز دو نگاه وجود داشت ، نگاه اول می گفتند نمی توانیم در مقابل این ارتش مقابله کنیم و نگاه دیگر می گفتند در مقابل حملات می ایستیم و مقاومت می کنیم .
وی در پایان افزود : در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک فروند هواپیما نیز در اختیار نیروی های مسلح ما قرار نگرفت در حالی که ارتش صدام 300 هواپیما در اختیار داشت و در پایان جنگ نیز صدام 700 هواپیما فوق پیشرفته در اختیار داشت ، درطول جنگ 400 هواپیما را ما ساقط کردیم . فرمانده های گردان های ما جوان های 20 ساله بودند اما فرماندهان عراقی سابقه 30 سال خدمت داشتند کمک های مالی کشور های حوزه خلیج فارس به عراق قابل مقایسه با وضعیت ایران نبود .
سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: اگر به سیاست های رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم ، پشت رهبر را خالی نکنیم ما به پیروزی خواهیم رسید .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها