تیم فوتسال یاران جام نماینده شهرستان تربت‌جام در مصاف با تیم جهان مشهد و کسب امتیاز ۳۶ با تکیه‌بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتسال استان خراسان رضوی به مسابقات زیرگروه لیگ باشگاه‌های کشور راه پیدا کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۳۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، تیم فوتسال یاران جام در بهمن‌ماه ۹۴ با قهرمانی در لیگ دسته اول فوتسال استان به مسابقات لیگ برتر راه یافت و بعد از گذشت یک ماه از این قهرمانی موفق شد در اولین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال استان با غلبه بر حریفان خود عنوان قهرمانی را از آن خودنمایید و به‌عنوان نماینده استان خراسان رضوی به مسابقات زیرگروه لیگ باشگاه‌های کشور راه یابد.

این تیم از همان ابتدای تشکیل با یک برنامه هدف‌دار و زمان‌بندی‌شده پا در عرصه مسابقات استانی گذاشت و موفق شد طی چهار سال سومین قهرمانی را برای تربت‌جام در مسابقات لیگ دسته اول، جام حذفی و لیگ برتر فوتسال استان به ارمغان آورد.

تیم فوتسال یاران جام نماینده تربت‌جام در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتسال استان علی‌رغم وجود تیم‌های صاحب‌نام و دارای امکانات، ولی بازیکنان جویا نام با ارائه بازی‌های قابل‌قبول و در سایه حمایت و هدایت مربی خود فعل خواستن را به‌خوبی صرف و موفق شد بار دیگر با غرورآفرینی در مسابقات فوتسال استان نام شهرستان تربت‌جام را بر بلندای فوتبال استان طنین‌انداز نمایند.

بازیکنان تیم فوتسال یاران جام در آخرین دیدار خود از مسابقات لیگ برتر فوتسال استان روز گذشته در سالن شماره یک شهدای شهرداری مشهد تیم فوتسال ایران جهان مشهد را به مصاف خود طلبید و ازآنجایی‌که نماینده تربت‌جام تنها به یک امتیاز این دیدار چشم اندوخته بود تا عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خودنمایید لیکن در این دیدار به این مهم دست‌یافته و با کسب ۳۶ امتیاز بااقتدار بر سکوی قهرمانی لیگ برتر فوتسال استان قرار گرفت تا برای دومین بار به‌عنوان نماینده خراسان رضوی به مسابقات زیرگروه لیگ باشگاه‌های کشور راه یابد و به دنبال نماینده تربت‌جام گروه‌های فردوس‌ها مشهد و باران (وحدت جام) به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم دست یافتند.

گفتنی است: تیم فوتسال یاران جام نماینده شهرستان تربت‌جام با بازیکنانی همچون مهران عظیمی، روح ا... رستمی، جمشید تیموری، یوسف احمدزاده، احمد پور محمدباقری، ایمان شاملو، امین هنردوست، سید احمد حسینی، رضا دهقانی، امیرحسین خلقی جامی، وحید نوروزی، ابوذر شاملی، مهدی ساربانی و مربی‌گری: محمد باطوری سرپرستی: عبدا... فاضلی و مدیر و سرمربی: وحید شجاعی به این مهم دست یافتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها