خبرهای داغ:
سردار ملایی گفت: رزمندگان ما مثل شهید حججی هستند که در هنگام دستگیری هیچ ترسی در او دیده نمی شد و محکم بود ولی خود آمریکایی ها در هنگام دستگیرشان در خلیج فارس از ترس خود را خیس کرده بودند و این اعتباری است که به این ملت داده شده است.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۳۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر یادواره شهدای شهرک چوبیندر با حضور فرمانده سپاه استان البرز، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر عج قزوین، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، مسولین شهری و مردم این شهرک در مسجد صاحب الزمان عج شهرک چوبیندر برگزار شد.

سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز در این مراسم با تبریک چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر شهدا نبودند این انقلاب هم نبود و اینکه انقلاب اسلامی ایران مدیون شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس است پس باید قدر دان شهدا و خانواده های آنان باشیم.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: آنها در اتاق فکر خود می گفتند که نمی گذاریم انقلاب اسلامی ایران چهل سالگی خود را ببیند و کار ایران در سال ۲۰۱۸ تمام خواهد شد و در این راستا شرارت ها و توطئه های زیادی از جمله ترور، جنگ نرم و... انجام دادند.

سردار مولایی بیان کرد: آمریکا در ضدیت ما دست به هر کاری می زند، کیفرخواست جمهوری اسلامی ایران این است که ما از خط قرمز آنها عبور کردیم یعنی چه: اینکه جهان در زمان انقلاب دو قطبی بود یا شرقی یا غربی و قطب سومی وجود نداشت، باید تحت سلطه شرق و غرب می شدیم و استقلال نداشتیم و برای دفاع از حریم خود باید به سوی استکبار دست دراز می کردیم.

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد: در بحث هسته ای بهانه کردند و گفتند موشک هسته ای دارید و بعد آن قطعا می گویند موشک، علم نانو و .... دارید، هزینه استقلال زیاد است و باید آن را تحمل کرد، اگر در یاد داشته باشید ما در زمان جنگ استقلال نداشتیم و حتی یک موشک نداشتیم و امروز بدنبال این هستند تا استقلال ما از بین ببرند.

وی تصریح کرد: استقلال یعنی حکومت را خود مردم انتخاب کنند، امروز عربستان تمام پول خود را هزینه می کند تا آمریکا بن سلمان را بعنوان پادشاه عربستان قبول کند.

سردار مولایی ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران کاری کرده است که امروز آمریکا هیچ اقدامی در داخل علیه ایران نمی کند و شما مردم کاری کردید که تمام طرح ها و شرارت های آنان نقش بر آب شده است شاید فکر کنید عربستان مستقل باشد در حالی که چنین نیست و مردمشان راضی نیستند.

وی ابراز کرد: انقلاب های زیادی در دنیا شده است ولی بعد از مدتی نابود شدند، امام خمینی ره فرمودند مردم ما از مردم زمان پیامبر ص و امام علی ع بالاترند چون هر چه امام راحل می گفتند گوش به فرمان بودند، دلیل پایداری انقلاب همین شهدا هستند مادران و خانواده های شهیدان کمک زیادی به امام خمینی ره در این انقلاب کردند.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: آمریکایی ها تنها جایی که نمی توانند ورود کنند ایران است و اگر بیایند کشته خواهند شد و این جوانان و رزمندگان ایرانی هیچ ترسی از دشمنی که تجهیزات زیادی داشته باشد ندارند نمونه آن دستگیری ملوانان آمریکایی و کماندوهای انگلیسی در خلیج فارس می باشد

مولایی در خاتمه بیان کرد: رزمندگان ما مثل شهید حججی هستند که در هنگام دستگیری هیچ ترسی در او دیده نمی شد و محکم بود ولی خود آمریکایی ها در هنگام دستگیرشان در خلیج فارس از ترس خود را خیس کرده بودند و این اعتباری است که به این ملت داده شده است.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها