کارشناس مسائل سیاسی گفت: چطور جوانان کشور ما موشک نقطه زن می‌سازند آیا نمی‌توانند در صنعت خودروسازی تحول ایجاد کنند؟!
کد خبر: ۹۱۰۹۷۳۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ دوم پاسدار عباس فروزان مهر در یادواره شهدای روستای آلماجق که با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا و اهالی روستای آلماجق به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع) سپاه ناحیه قوچان برگزار شد؛ ضمن تبریک به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و ایام دهه مبارک فجر و همچنین تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)  اظهار داشت: این یادواره‌ها باعث می‌شود تا یاد شهدا زنده بماند و به ما نشان بدهد که این امنیت و آسایشی که امروز داریم مرهون از خود گذشتگی و ایثار این شهدا است و این کمترین کاری است که ما می‌توانیم در قبال کار بزرگی که آن‌ها انجام دادند انجام بدهیم.
 
وی ادامه داد: هرکسی در مسیر حق حرکت کرده است هزینه آن را هم داده است، این چهل سالگی انقلاب به ما نشان داده است که هزینه ایستادگی در برابر استکباران جهانی خیلی کمتر از سازش با آن‌ها بوده است.

در ادامه این مراسم سید رضا موسوی؛ هادی سیاسی  عنوان داشت: امروز ما در چهل سالگی انقلاب کمی از بصیرت دور شده‌ایم. امام خمینی(ره) آمد که ما بصیر باشیم، اما متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که در بعضی از هیات‌های مذهبی تا حرف از بصیرت و سیاست می‌زنیم عده‌ای تذکر می‌دهند که مجلس ابا عبد الله(ع) جای سیاست نیست این در حالی است که امام(ره) هم با این صحبت مخالف بود و امروز ما از راه ایشان دور شده ایم.
 
وی افزود: هدف اصلی انقلاب استقرار حکومت دینی بود. امروز ما به برکت این شهدا چهل سال است که حکومت دینی داریم.
 
این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: آیا مشکلاتی که ما در حال حاضر در کشور داریم ناشی از کمبود انرژی، نیروی انسانی، اقتصادی و... است؟ نه به دلیل سوءمدیریت بعضی از مدیران و تعدادی از نفوذی‌ها است. ما در تمام زمینه‌ها نسبت به قبل از انقلاب رشد داشته ایم و در بعضی از رشته‌ها جزء ۱۰ کشور اول دنیا هستیم. امروز نتیجه سازش با آمریکا را در کشور‌های منطقه از جمله مصر، لیبی، عراق در دوران صدام، عربستان و... ببینیم، آیا ما که چهل سال با آمریکا جنگیده‌ایم ضرر کرده ایم یا آن‌ها؟ هزینه جنگ ما با کشور‌های استکباری خیلی کمتر از سازش کشور‌های مذکور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز عد‌ه ای از مسئولان تفکر غربی دارند که نمی‌گذارند وضعیت کشور خوب شود، چطور جوانان کشور ما موشک نقطه زن می‌سازند آیا نمی‌توانند در صنعت خودروسازی تحول ایجاد کنند؟!

موسوی در ادامه مردم را به حضور پر شور وبا شکوه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت نمود تا با حضور خود در راهپیمایی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی نمایند.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا با اهدای تندسی تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها