با حضور دکتر محمدی سلیمانی(در دهه فجر)

برگزاری نشست تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در شهرستان کوهبنان

نشست تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندهی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ، مسئولین ادارات و کمیته های ستاد دهه فجر ،جمعی از فرماندهان نظامی و بسیجیان با سخنرانی دکتر احمد رضا محمدی سلیمانی مسئول سیاسی دانشگاه امام حسین(ع) تهران در حسینیه محبان ولایت حوزه شهری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۲۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نشست تبیین گفتمان انقلاب اسلامی در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندهی و جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ، مسئولین ادارات و کمیته های ستاد دهه فجر ،جمعی از فرماندهان نظامی و بسیجیان با سخنرانی دکتر احمد رضا محمدی سلیمانی مسئول سیاسی دانشگاه امام حسین(ع) تهران در حسینیه محبان ولایت حوزه شهری برگزار گردید.

در این جلسه محمدی سلیمانی گفت با توجه به فعالیت دشمنان که قصد سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای انقلاب دارند تا مردم را عصبانی کنند برگزاری جلسات تبیین دستاوردهای انقلاب امری ضروری است .

وی خاطر نشان کرد تعداد کثیری از مردم قبل از انقلاب را درک نکردند لذا در چهل سالگی انقلاب باید تبیین انجام شود تا درس بگیریم که چرا در بعضی جاها خوب رشد کردیم  و چرا در بعضی جاها خوب نبودیم البته انقلاب اسلامی در تمامی شاخصه ها رشد داشته است. 

مسئول سیاسی دانشگاه امام حسین(ع) بیان داشت باید کارهای ارزشمند انقلاب را برای مردم بیان کنیم و ادامه پیدا کنند کارهای ضعیف باید تقویت شوند گرچه ما در همه زمینه ها پیشرفت داریم .

وی تصریح نمود دهه فجر جشن تولد انقلاب اسلامی است که رسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی معجزه است چون از مسیر پر پیچ و خم با موانع سخت عبور کردیم .

ایشان افزود کارنامه انقلاب درخشان و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست فرمول انقلاب در عرصه سیاست ،امنیت و اقتصاد خوب است و هیچ مشکلی ندارد ولی قبل از انقلاب ما را ناکجاباد می برد .  

محمدی سیلمانی گفت وظیفه ما در زمان شاه تولید نفت و مصرف کالای دیگران بود که پیشرفتی شاهد نبودیم ولی در انقلاب اسلامی ما بر اساس فرمول خاص حرکت می کنیم .

وی یادآور شد جاهایی که عملکرد ما مطلوب بوده قابل دفاع است که استقلال از جمله آنهاست که بستر پیشرفت و ترقی است در زمان شاه ما استقلال و اختیار نداشتیم .

ایشان تاکید نمود مردم در زمان شاه هیچ نقشی در سرنوشت کشور نداشتند ولی امروز مردم همه کاره نظام هستند همه ارکان نظام با واسطه یا بدون واسطه با رای مردم انتخاب می شوند .

مسئول سیاسی دانشگاه امام حسین(ع) تصریح نمود ما امروز بر اساس عزت ،حکمت و مصلحت در عرصه خارجی و بین المللی تصمیم می گیریم در عرصه امنیت هم ما موفقیت هایی داشتیم در حالی که کشورهای اطراف ما دچار بحران و نا امنی هستند .   

وی بیان داشت امروز ما امنیت و حس امنیت داریم لذا تمامیت ارضی کشور حفظ شده در حالی که در گذشته هفتاد درصد خاک کشور را از دست دادیم اما در چهل سال گذشته یک وجب خاک را از دست ندادیم .

ایشان ادامه داد ما از نظر رشد توسعه انسانی و امید به آینده در رتبه قابل قبولی قرار داریم چون شاخصه بهداشت رشد قابل قبولی داشته در حالی که در گذشته پزشکان سایر کشورها در کشو ما بودند اما امروز با تخصص ترین و ناب ترین پزشکان از آن ایران اسلامی است . 

محمدی سلیمانی گفت امروز بیشترین داروی مصرفی را خودمان تولید می کنیم البته در بحث آموزش هم پیشرفت های خیلی خوبی داریم در حالی که قبل از انقلاب سواد در بین مردم نمود چندانی نداشت زنان از سواد قابل توجهی برخوردار نبودند.

وی افزود از نظر رفاه با توجه به مشکلات موجود باز هم قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست  از نظر تولید علم و فن آوری ما پیشرفت هایی داشته ایم که انرژی هسته ای از جمله آنهاست .

 مسئول سیاسی دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد ساخت موشک به دست جوانان ایران اسلامی از دیگر موفقیت هاست تا ما از نظر نظامی قوی باشیم که دشمن نتواند به ما حمله کند .

وی ابراز داشت اقتدار منطقه ای و بین المللی از دیگر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ما در منطقه و سطح بین الملل حرف برای گفتن داریم.

ایشان خاطر نشان کرد بحث اقتصاد ما تعریفی ندارد چون ما در اقتصاد مقاومتی خوب وارد نشدیم و نگاهمان به بیرون بود گرچه زیر ساخت ها و نیروی انسانی خوب داریم .

 محمدی سلیمانی ادامه داد در بحث عدالت اجتماعی هم عملکرد ما متوسط است گرچه قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست در بحث مبارزه با مفاسد،آسیب های اجتماعی  کارنامه درخشانی نداریم که در این مباحث تذکرات رهبر معظم انقلاب را بارها داشتیم .

وی تاکید کرد تنها مدیریت جهادی و انقلابی می تواند باعث شود ما در تمام مقوله ها پیشرفت خوب و عالی کنیم البته هر جا آمریکا را کنار زدیم موفقیت هایی داشتیم .

ارسال نظرات
آخرین اخبار