امام جمعه درگز:

اقتدار ایران اسلامی باعث عظمت مسلمین و ضعف دشمنان اسلام شده است

امام جمعه درگز ضمن تشکر از مواضع شجاعانه سید حسن نصرالله در حمایت از ایران تصریح کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی باعث عظمت مسلمین و ضعف دشمنان اسلام شده است.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۲۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
به گزارش خبر گزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان درگز ضمن توصیه نمازگزاران به تقوا و عبادت الهی اظهار کرد: ملاک در فضیلت و تقوا، عمل همراه با تقوا است.

وی در ادامه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به برشمردن ویژگی‌های شخصیتی آن بانوی بزرگوار پرداخت و گفت: مقام فاطمه زهرا (س) به اندازه ای است که امام زمان (عج) ایشان را الگوی رفتاری خویش معرفی فرموده اند؛ فاطمه زهرا (س) سرور زنان عالمیان بود و در حوزه عبادت‌های فردی و رفتار اجتماعی همانندی نداشت؛ هیچ گاه از عبادت خسته نمی‌شد و در ایثار و بخشندگی فوق انفاق بود.

امام جمعه درگز گفت: در روایتی از حضرت زهرا (س) آمده است که اگر می‌خواهی در زندگی موفق باشی و آرامش داشته باشی باید در برابر پروردگارت با اخلاص باشی و کار‌ها را فقط برای رضایت او انجام دهی نه برای خوشایند مردم و کسانی که به تو توجه می‌کنند.

حجت الاسلام ایروانی ۲۲ بهمن ۵۷ را سرآغاز معجزه قرن و مقدمه ساز حکومت جهانی امام زمان (عج) دانست و عنوان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از دو جنبه داخلی و منطقه‌ای حائز اهمیت است؛ امروز دشمنان خارجی و دست نشانده‌های آن‌ها در داخل با ایجاد توطئه‌های فراوان و اعمال فشار‌های اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به نظام هستند

وی افزود: در این میان ضعف و سستی برخی مدیران اجرایی در داخل کشور، ابزاری شده که دشمن به وسیله آن بر خواسته خود بیشتر پافشاری کند؛ اما خوشبختانه مردم ما هوشیارند و می‌دانند نظام جمهوری اسلامی ایران در طول این ۴۰ سال، بالاترین افتخار و عزت‌ها را به ملت داده و ما را به اوج قله‌های افتخار و استقلال رسانده است.

امام جمعه درگز ضمن بیان اینکه دشمن نمی‌تواند مردم را از انقلاب جدا کند تبیین کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی؛ از لحاظ منطقه‌ای هم کشور‌های آزادی خواه دنیا همچون فلسطین و یمن و لبنان چشم امید به نظام ما دارند و رژیم جعلی صهیونیستی با دیدن این سطح از اقتدار نظام، مجبور به عقب نشینی شده است.

حجت الاسلام ایروانی تاکید کرد: مردم حضور خود را کم نبینند، این حضور واقعا امید بخش و عزت آفرین است؛ دشمن باید این حضور حماسی شما ملت شریف را در ۴۰ سالگی انقلاب ببیند و از ناراحتی بمیرد.

وی ضمن تشکر از مواضع شجاعانه سید حسن نصرالله در حمایت از ایران تصریح کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی باعث عظمت مسلمین و ضعف دشمنان اسلام شده است.

امام جمعه درگز در پایان با اشاره به رونمایی از کارخانه زیرزمینی ساخت موشک‌های بالستیک هوافضای سپاه خاطر نشان کرد: این افتخارات به لطف پروردگار نصیب حال نظام ما شده است؛ ان شالله پرچم این نظام توسط دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب به حضرت مهدی(عج) تحویل  داده خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار