کارگاه تولید نخ اسپانتکس ابراهیم آباد اراک افتتاح شد

کارگاه تولید نخ اسپانتکس با صرف ۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار با اشتغال ، تولید نخ برای تهیه دستکش، جوراب و لباس کشی توسط استاندار مرکزی،نمایندگان شهر اراک در مجلس و جمعی از مسئولان ارشد استان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۱۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در جریان افتتاح کارگاه تولید نخ اسپانتکس در روستای ابراهیم آباد شهرستان اراک گفت: روستای ابراهیم آباد به جهت اینکه 72 شهید به انقلاب اسلامی ایران تقدیم کرده است یکی از روستاهای فاخر در کشور محسوب می شود.

وی افزود: با وجود اینکه طی 12 سال گذشته ممکن است مشکلاتی از قبیل راه و مسائل زمین های کشاورزی و حمل و نقل برای این روستا ایجاد شده باشد ولی در کل مسئولین استان تلاش دارند تا مشکلات برطرف شود و افتتاح این کارخانه می تواند رونق اقتصادی خوبی راه بیندازد و برای این روستا برکت خواهد داشت.

استاندار مرکزی اظهار داشت: مسئولین استان با یک هماهنگی منسجم تلاش دارند که مشکلات این روستا هرچه سریعتر برطرف شوند و تولید و فعالیت های آن روز به روز به سمت پیشرفت حرکت کند و به گونه ای باشد که روستا به سمت توسعه بیشتر برود.

وی افزود: همچنین از سرمایه داران داخل و خارج هم انتظار است با حمایت های لازم خود شرایط بهتری را در این روستا ایجاد کنند و همه دستگاه ها هم موظف هستند در جهت مطالبات مردم حرکت کنند.

استاندار مرکزی در پایان تصریح کرد: امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب رمز دوام و استحکام این انقلاب حضور پرشور و شعور مردم در صحنه های مختلف بوده است و انتظار است مردم عزیز استان مرکزی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخ محکم و درخوری به یاوه گویی های دشمنان بدهند.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ کارگاه تولید نخ اسپانتکس روستای ابراهیم‌آباد اراک به وسعت ۷۰۰ متر و اعتبار هزینه شده ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری ها افتتاح شد که نخ تولیدی در این کارگاه به منظور تولید دستکش، جوراب و لباس‌کشی استفاده خواهد شد.

ارسال نظرات