امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی ایران همچون انقلاب‌های انبیا متصل به وحی است.
کد خبر: ۹۱۰۹۷۰۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرکرد، گفت: امروز انقلاب اسلامی در ادامه کوثر الهی و انقلاب فاطمی است.

خطیب نماز جمعه شهرکرد افزود: خداوند به این مردم در این مقطع از تاریخ و از ثلاثه حضرت فاطمه‌الزهرا (س) یک رهبر می‌دهد تا انقلاب اسلامی شکل گیرد.

وی با بیان اینکه نخبگان باید توان خود را به‌کارگیرند تا این کشور را الگو و نمونه در جهان کنند، ادامه داد: تا جهانیان بتوانند ببینند اسلام می‌تواند یک ملت طاغوت ستیز، بزرگ، قوی و... ایجاد کند.

نکونام با تأکید بر اینکه کشور بزرگ، غنی و توانمندی داریم که باید این موضوع را به جهانیان نشان دهیم، عنوان کرد: عربده‌کشی‌ها و فریادهایی که از سوی دشمنان این نظام زده می‌شود هیچ است، واقعیت این ملت و انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز علی‌رغم همه مشکلاتی که دشمنان این نظام ایجاد کرده‌اند در اوج نشاط جشن 40 سالگی انقلاب برگزار می‌شود، اگرچه که دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز بیکار ننشسته و سنگ‌اندازی‌هایی همچون تحریم‌ها بر سر راه انقلاب دارند.

وی اضافه کرد: گرانی‌ها، سختی معیشت، بی‌عدالتی و... که گوشه و کنار وجود دارد مطالبه همه مردم است که به شکل‌های مختلف مطرح می‌شود تا زمانی که با همین مطالبه‌گری‌ها مشکلات رفع شوند.

نکونام تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران همچون انقلاب‌های انبیا متصل به وحی است که محتوی آن توحید و نفی شرک و طاغوت اعم از قدرت‌های استکباری جهانی، کشورهای منافق منطقه، منفعت‌طلب‌های بازیگر سیاسی، انحراف‌های فکری و... است.

خطیب نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه طاغوت پهلوی شکست، طاغوت‌های آمریکا، انگلیس، شرق و غرب نیز در حال اضمحلال است، یادآور شد: این حقیقت انقلاب است اما مسؤولان نباید از این حقیقت سوءاستفاده کنند و در اختیار مردم انقلابی باشند، تاریخ قضاوت می‌کند چه کسانی همراه انقلاب بودند و چه کسانی جزء ریزشی‌ها بودند.

نکونام به بصیرت مردم ایران اشاره کرد و گفت: با این بصیرت این مردم هستند که باید به مسؤولان بگویند ما پای کار هستیم شما هم باشید.

وی با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن‌ماه روز نشاط، جشن تمام‌عیار و تجدید بیعت با امام راحل، شهدا و امام عصر (عج) است، تأکید کرد: روز ۱۹ بهمن‌ماه سالروز بیعت همافران در سال ۵۷ با حضرت امام خمینی (ره) و ۲۰ بهمن‌ماه نیز بیعت همراه با بصیرت، بیداری و بینش بختیاری‌ها با رهبر انقلاب و اعلام بیزاری از بختیار بود.

ارسال نظرات