خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: دشمنان به اقرار بر توانمندی ایران وادار شده اند. امروز می بینیم در این سایت هایی که خبرهای خارجی بارگزاری می کنند دائم از نفوذ ایران، تسلط ایران و حضور ایران مسائل منطقه ذکر به میان می آید! حتی با انگیزه های مقرضانه با این حال به این مورد اعتراف دارند.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۷۳
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه خورهشت با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی نظام حاکم برکشور یک نظام اسلام ستیز عمقی بود ، آنها با ظواهر کاری نداشتند اما از لحاظ عمق حقیقتا به دنبال زدن ریشه های ایمان و اسلام مردم بودند.
وی ادامه داد: در این زمینه هم مثال ها ، شواهد و خاطره های فراوان وجود دارد، انقلاب که شد در نقطه مقابل این اندیشه را اجرا کرد و اسلام را محور مدیریت قرار داد، احکام و قوانین اسلام معیار و ملاک رد و قبول قوانین کشور و معیار عمل مجریان کشور قرار گرفت.
حیدری تبیین کرد: قبل از انقلاب کشور از لحاظ سیاسی وابسته بود، یعنی حکومت چه خود محمدرضا چه دستگاه های گوناگون مطیع آمریکا بودند ، منتظر اشاره ای از آمریکا بودند ! شواهد فراوان است.
این مسوول ادامه داد: قبل از انقلاب تکیه علم و فناوری کشور به طور کامل به غرب بود، بعضی از قطعات هواپیماهای نظامی ما را که خراب شده بود و بنا بود اصلاح شود اجازه نمی دادند مهندسین داخلی نیروی هوایی این قطعه را باز کند و ببینند چه هست چه برسد به این که به فکر درست کردن آن بیفتند!
فرمانده سپاه تاکستان اذعان کرد: تنها صنعتی که در ایران وجود داشت صنعت منتاژ محض بود، بدون هیچ ابتکاری اما بعد از انقلاب خود باوری علمی و اعتماد به نفس ملی به وجود آمد! حضور این همه دانشمندان برجسته و بزرگ در شته های مختلف بیانگر همین امر است.
حیدری اضافه کرد: امروزه ما دانشمندانی در داخل کشور داریم که در سطح جهانی شبیه و نظیر آنها کم شمارند که غالبا جوانند. قبل از انقلاب کشور ایران در مسائل جهان حتی در مسائل منطقه هیچ تاثیری نداشت، یک کشور تحقیر شده ای بود و هیچگونه تاثیر در مسائل نمی توانست بگذارد و بعد انقلاب عزت و عظمت این ملت در چشم ملل جهان تاثیرش در قضایای منطقه دشمنان را مبحوط کرده است.
وی تبیین کرد: دشمنان به اقرار بر توانمندی ایران وادار شده اند. امروز می بینیم در این سایت هایی که خبرهای خارجی بارگزاری می کنند دائم از نفوذ ایران، تسلط ایران و حضور ایران مسائل منطقه ذکر به میان می آید! حتی با انگیزه های مقرضانه با این حال به این مورد اعتراف دارند.
فرمانده سپاه شهرستان تاکستان در خاتمه گفت: قبل از انقلاب در زمینه های فرهنگی ما مقلد محض بودیم اما بعد از انقلاب تهاجم فرهنگی یک خطر شناخته شده و از این قبیل سرفصل ها زیاد است.
وی گفت: به همین علل باید پشتیبان انقلاب باشیم تا ان شا الله مسیر قدرت و اقتدار را هر روز سریع تر از روز گذشته طی نماییم.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها