امام جمعه شاهرود گفت: انقلاب اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان بدون توقف به مسیر خود ادامه می دهد و زمینه سازی ظهور را به خوبی انجام می دهد.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۳۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر محن و در اجتماع باشکوه این مردم با حضور امام جمعه این شهر و سایر مسئولان محلی در مسجد جامع در سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بدون توقف به مسیری که امام راحل برای آن طراحی کردن ادامه می دهد اظهار کرد: تمام تلاش دشمنان انحراف این انقلاب و مکتب است اما تاکنون به برکت خون شهدا و اتحاد و همدلی مردم در سایه ولایت فقیه این توطئه ها ناکام مانده و خواهد ماند.
وی با بیان اینکه دشمنان امروز هر چه تلاش می کنند برای بر هم زدن اتحاد ملی و ایجاد گسست در جامعه است افزود: فشارهای سیاسی و اقتصادی و معیشتی دشمنان برای این است که مردم را از انقلاب جدا کنند اما به فضل الهی در ۲۲ بهمن ملت با حضور پرشور خور توطئه های دشمنان را ناکام و ملت های ستم دیده را امیدوار خواهند کرد.
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه ملت ما در طول چهل سال گذشته دستاوردهای بی نظیری را در تحریم های ظالمانه کسب کرده است گفت: این دستاوردها خلاف تصور بشری است چرا که عقل می گوید وقتی شما چیزی نداریم نباید پیشرفت کنی و دستاوردی داشته باشی اما ملت ما با دست خالی و اوج تحریم ها دستاوردهایی را کسب کرده اند که دنیا را حیرت زده کرده است.
وی با تاکید بر بصرت و هوشیاری در جامعه از همگان خواست حول محور ولایت مشکلات را تحمل کنند چرا که بعد از سختی آسانی خواهد بود و در استقامت پیروزی حاصل می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها