خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه دستاوردهای ایران فوق تصور بشری است گفت:مسئولان در کنار مردم برای روز ۲۲ بهمن امید را برای ملت‌هایی که در این چهار دهه از ما الگو گرفته و دماغ استکبار را به خاک مالیدند زنده نگه می‌دارد.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۲۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه ضمن بیان اینکه حضور مسئولان در کنار مردم برای روز ۲۲ بهمن امید را برای ملت‌هایی که در این چهار دهه از ما الگو گرفته و دماغ استکبار را به خاک مالیدند زنده نگه می‌دارد، اظهار کرد: این حضور همواره توطئه‌های آمریکا و متحدانش را در ایران و منطقه خنثی کرده است.
وی ضمن بیان اینکه حضور پر شور مردم در روز دوشنبه برای دفاع از اصل انقلاب نشان دهنده غرور و غیرت ملی است، اضافه کرد: در این روز با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های نظام تجدید بیعت خواهیم کرد تا نسل چهارم و پنجم نیز همین مسیر را طی کنند.
امینی ضمن بیان اینکه در پاسخ عده‌ای که می‌گویند در ایام فاطیمه نباید دهه فجر را گرامی‌داشت باید گفت که این صحبت بی‌جا و غلطی است، ابراز داشت: انقلاب به نام ائمه (ع) ادامه پیدا کرد و این مراسم منافاتی با یکدیگر ندارند و نباید فراموش کرد که در همین ایام محرم و صفر بود که نهضت‌های انقلابی شکل گرفت.
وی ضمن بیان اینکه هر دو مراسم سر جای خود محفوظ هستند، اضافه کرد: می‌بایست برای تداوم راه انقلاب بار دیگر در عرصه حضور یافته و راه‌پیمایی بی نظیر را در تاریخ کشور رقم بزنیم.
امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه برای تداوم انقلاب برخی پیش‌نیاز‌ها نظیر بیان دستاورد‌ها ضروری است، بیلن کرد: یکی از مواردی که به پیشبرد انقلاب کمک می‌کند قیاس دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در ابعاد کمی و کیفی، مادی و معنوی است که مواردی نظیر استقلال، آزادی و گرایش به نماز توسط مسئولان ذکر می‌شود.
امینی ضمن بیان اینکه علیرغم همه موانع و مشکلات، تهدید، تحریم، جنگ تحمیلی، انواع شرارت‌ها و قائله‌های مختلف توانستیم انقلاب را پیش‌برانیم، تصریح کرد: امکان تحقق اهداف انقلاب در بستر زمان امکان‌پذیر خواهد بود که دیدیم با وجود همه دشمنی‌ها انقلاب در مسیر اصلی خود در حال حرکت است.
وی ضمن طرح پرسشی که آیا اهداف انقلاب تحقق پیدا کرد یا متوقف شد؟ اضافه کرد: قطار انقلاب همواره در ریل خود نه تنها توقف نداشت بلکه با شتاب راه پیشرفت را طی می‌کند که دشمنی‌های آمریکا و استکبار نشان می‌دهد انقلاب به هیچ عنوان متوقف نشده است.
امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند شهدا، انقلاب و نظام را تحریف کنند، افزود: این افراد انسان‌های بی‌هنری هستند که از تریبون‌های مختلف اقدام به هتک می‌کند و تعجب ما از وزیر فرهنگ و ارشاد که چرا این افراد را راه می‌دهید به هرکسی نمی‌شود بها داد.
امینی بابیان اینکه مردمی که در راه‌پیمایی شرکت می‌کنند به برخی حوزه‌ها نقد دارند، تصریح کرد: این را نباید با کسانی اشتباه گرفت که از همان ابتدای انقلاب به دنبال تحریف بودند لذا مردم در آستانه ۲۲ بهمن باید کاملا هوشیار باشند.
وی ضمن بیان اینکه متاسفانه عده‌ای از قطار انقلاب پیاده شدند و مدام در حال دشمنی با آن هستند، اضافه کرد: در پاسخ به این پرسش که آیا شتاب انقلاب کند شده است یا خیر؟ باید گفت: در حوزه‌های عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و انقلابی‌گری با کندی مواجه بودیم که اگر این موارد اصلاح و خطر دشمن رفع شود دستاورد ملت ایران فوق تصور بشر خواهد شد.
امام جمعه شاهرود بابیان اینکه برای رسیدن به اهداف بلند انقلاب باید همه گروه‌ها و مسئولان اعلام همبستگی و وحدت خود را در روز ۲۲ بهمن ابراز کنند، بیان کرد، همه دنیا روز پیروزی و استقلال خودشان را گرامی می‌دارند که خوشبختانه در این چهار دهه مردم خودجوش و بانشاط در صحنه حضور داشتند و باید قدر آن‌ها را بدانیم.
امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه اروپایی‌ها در این چهار دهه نشان دادند که دنباله‌رو بی‌چون‌وچرای آمریکا هستند، عنوان کرد: در این شرایط که اروپا پیرامون برجام ما را معطل کرده است می‌بایست ضمن تعامل با دنیا و اعلام نداشتن جنگ با هیچ کشوری و عدم اتکا به بیگانگان مسیر خود را طی کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها