حجت الاسلام کریم پور گفت: جمهوری اسلامی ایران نظامی است که بر پایه سه رکن اساسی دین، مردم و رهبری استوار است و از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب نفوذ معنوی رهبری در بین مردم می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۲۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛حجت‌الاسلام سیدمهران کریم پور درجمع دانش آموزان مدرسه بنت الهدی لردگان گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی برخواسته از بطن مردم است و با وجود محدودیت‌ها و موانع انقلاب اسلامی به توفیقات بزرگی دست یافته است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران نظامی است که بر پایه سه رکن اساسی دین، مردم و رهبری استوار است و از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب نفوذ معنوی رهبری در بین مردم می‌باشد.

کریم پور ادامه داد: در این نظام حاکمیت اصلی از آن خداست و شکل‌گیری نظام اسلامی، با مشروعیت‌الهی حکومت با ضمیمه شدن به مقبولیت مردمی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما در دوره پهلوی حیات خلوت و منطقه نفوذ آمریکایی‌ها بود و انتخابات و عزل و نصب‌ها فرمایشی و با دخالت خارجی‌ها بود و ایران به تمام معنا فاقد استقلال سیاسی بودولی اکنون در خاورمیانه حرف اول را می زنیم و در سطح جهانی در برخی از مباحث و میادین حضور ایران الزامی است.

ارسال نظرات