حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: مردم ارباب مسئولین هستند، نباید مسئول بر مردم سروری کند و بر دوش مردم سوار شود، ژن خوب دانستن خود دور از شان مسئول انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۲۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ،  حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: مردم ارباب مسئولین هستند، نباید مسئول بر مردم سروری کند و بر دوش مردم سوار شود، ژن خوب دانستن خود دور از شان مسئول انقلاب اسلامی است.
وی افزود: گرفتاری امروز ما از تفکرات لیبرالی بعضی مسئولین است ، هرجا با تفکرو تعهد اسلامی کار شده است موفق بودیم، اکنون زمان وحدت و پیروی از بیانات رهبر معظم انقلاب است.
حسینی بیان کرد:وحدت رمز پیروزی است نباید با تفرقه و چند دستگی دشمن را امیدوار کرد، همانطور که تحریم هاس ظالمانه در طول تاریخ با وحدت مردم شکسته شدند ، این تحریم اقتصادی هم شکسته می شود.
وی ادامه داد: در سوریه، عراق و یمن با روحیه انقلابی وارد شدیم و استکبار جهانی را شکست دادیم و کارشناسان غربی اعتراف کردند ایران شایسته رهبری خاورمیان است.
امام جمعه ساوه اظهار کرد: طبق بیانات رهبری معظم انقلاب شاهد افول آمریکا هستیم فقط باید همان اتحاد ابتدای انقلاب را داشته باشیم و کسبه در این شرایط اقتصادی رعایت حال مردم را داشته باشند.
وی افزود: احتکار حرام و ظلمی آشکار در حق مردم است، دولت تلاش می کند ارزاق مردم با کمترین قیمت تامین شود اصناف هم باید کمک کنند به دست مردم با قیمت مناسب برسد.حسینی با گرامیداشت 22 بهمن تصریح کرد: 22 بهمن طلوع حاکمیت اسلامی و سرنگونی حکومت طاغوت است ، رهبری مرجعیت دینی و پیروی و حضور مردم ویژگی اصلی انقلاب اسلامی ایران است.
وی بر پشتیبانی از ولایت فقیه و گوش دادن به هشدارهای رهبری درباره معاهدات بین المللی مانند برجام و غیره تاکید کرد و ادامه داد: پس از امام راحل ، رهبری انقلاب به امام خامنه ای (مدظله) سپرده شد شخصی که به اعتراف دشمنان،ابرحریف است که نقشه راه می داند و بخاطر صداقت و صراحت گفتار ، مردم با عقیده قبولش دارند.

ارسال نظرات