خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر

دو طرح عمرانی و اشتغالزایی بسیج سازندگی در سردشت افتتاح شد

مسئول قرارگاه بسیج سازندگی سپاه سردشت گفت: به همت حوزه عشایری بیوران و به مناسبت دهه مبارک فجر 2 طرح عمرانی و اشتغالزایی با اعتباری افزون بر 300 میلیون ریال در روستاهای بنوخلف و بانو افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۰۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

 سرگرد عبدالله آذرنییاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، اظهار داشت: این طرح‌ها شامل  پرورش زنبور عسل با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال و احیاء و اصلاح باغ انگور با اعتباری بیش از 150میلیون ریال می شوند که از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) تأمین شده است.

آذرنییاد به طرح‌های اجرایی در هشت ماهه امسال در سردشت اشاره کرد و گفت: امسال بیش از 23 پروژه عمرانی در راستای مردم یاری و محرومیت زدایی شامل کمک به احداث هفت باب مسجد، سه باب خانه عالم، مرمت و بازسازی یک باب خانه محروم، احداث دو باب غسالخانه، سه پروژه سرویس بهداشتی و یک پل روستایی، بهسازی سه راه روستایی به مسافت 14 کیلومتر، مرمت و بازسازی یک مدرسه و آبرسانی به دو روستا با اعتبار کلی 5 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه السید شهدا (ع)  اجرا شده‌اند .

در ادامه سروان کیانی فرمانده حوزه عشایری بیوران با اشاره به خدمات حوزه شهدای بیوران به بسیجیان، افزود: هر ساله اعتباراتی توسط بسیج سازندگی در راستای اشتغالزایی عشایرین به بسیجیان اعطاء می شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات