خبرهای داغ:
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

یادواره شهدای انقلاب اسلامی در بوکان برگزار شد

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، یادواره شهدای انقلاب اسلامی در بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۶۰۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، امروز ویژه برنامه یادواره شهدای انقلاب اسلامی بوکان با حضور نماینده ولی وفقیه در آذربایجان غربی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در یادواره شهدای انقلاب اسلامی بوکان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به محور مقاومت جهان اسلام تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ما با رهبری حضرت امام خمینی (ره) انفجار نوری بود که تاریکی و ظلم و ستم را از ایران زدود.

وی ضمن اشاره به وضعیت زندگی مردم در دوران رژیم ستم شاهی، عنوان کرد: نادیده گرفتن ارزش های دینی، اجتماعی و فرهنگی در زمان رژیم ستم شاهی بیداد می کرد و آنان ظلمت را به شدت در همه نقاط کشور ساری و جاری می کردند و نور ایمان را در هر کجا که بود، خاموش می کردند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: مردم ایران با رهبری امام خمینی(ره) بر علیه این ظلمت قیام کردند و با صبر و شکیبایی خود توانستند این رژیم فاسد را از میان بردارند و حکومتی را با شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی روی کار بیاورند.

وی خاطرنشان کرد: قدرت ایران اسلامی در مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی سرآمد همه قدرت هاست به طوری که این قدرت به محور مقاومت جهان اسلام تبدیل شده است.

امام جمعه بوکان نیز در این ویژه برنامه صبوری ملت ایران را قابل تحسین دانست و عنوان کرد: می طلبد مسئولان با یاری مردم، جهت رفع فشار های موجود، نهایت تلاش را داشته باشند.

ماموستا ملا عباس احمدی عنوان کرد: امام خمینی(ره) همیشه اولویت اول را در هر کاری مردم می دانستند همچنان که در بدو ورود به ایران فرمودند ” من دولت تعیین می کنم ” ، این یعنی ایشان از ابتدا بحث مشارکت مردم را مطرح کرده اند و این درس بزرگی برای مسئولین کشور است.

وی ادامه داد: مردم، همواره با نهایت جان فشانی و وفاداری، با مسئولین صدیق و دلسوزِ این نظام مقدس، همراه بوده اند.

احمدی گفت: در کشور، وفاق ملی و اتحاد قومی و مذهبی اهمیت ویژه ای دارد که خوشبختانه مردم فهیم ما، همواره با اتحاد و همبستگی، توطئه های شوم دشمن را خنثی کرده اند و در همه ایام به این مهم پایبند بوده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات