خبرهای داغ:
سردار فدوی:

توانایی انقلاب اسلامی دشمن را ناتوان کرده است/ باید در تمام زمینه‌ها حرف برای گفتن داشته باشیم

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان انقلاب اعتراف می‌کنند که به اهدافی که داشتند دست پیدا نکردند و علت این ناتوانی دشمن در رسیدن به نقشه‌های شوم خود، توانمندی نظام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۶۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در گلپایگان، سردار سرتیپ علی فدوی شامگاه پنج‌‌شنبه در یادواره 372 شهید این شهرستان اظهار کرد: در حالی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رسیده‌ایم که همان‌طور که امام راحل وعده داده بود، انقلاب در حال رسیدن به اهداف خود است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این ایام پاک این مراسم را برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌کنیم، شهدایی که مانند نوری می‌درخشند و هدایتگر ما هستند.

وی افزود: خداوند عظمت شهیدان را بالا می‌داند زیرا جان خود را نثار کردند، از زمان پیروزی انقلاب اوج دشمنی‌ها آغاز شده است و یک روز از دشمنی دست برنداشتند، چهل سال به صورت مدام دشمنی وجود داشته است و ما سرفرازانه در اوج اقتدار قرار داریم و دشمنان نیز اعتراف کرده‌اند که در برابر انقلاب نتوانستند با وجود تلاش‌های مکرر به پیروزی دست پیدا کنند، دشمنان نه تنها در برابر جمهوری اسلامی ایران، بلکه در هر کشوری که انقلاب ما صادر شده است، نتوانستند کاری به پیش ببرند در حالی مجهز به سلاح و تجهیزات بودند.

فدوی بیان داشت: تمام وعده‌های خداوند عملی شده است و  محبت او نسبت به امتش بیش از این تصورها است، البته در برخی امتحانات رشد مؤمن را می‌خواهد، داشتن تقوای الهی یکی از ابزاری است که خداوند برای پیروزی مؤمن گذاشته است و چهل سال ملت ایران تقوای الهی را انجام دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:  کسانی که بر مبنای انقلاب اسلامی و نظام و قانون اساسی تکالیفی دارند باید مطمئن باشند که اگر به تکلیف خود عمل کنند، خدا نیز به وعده‌ خود عمل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: کسی که به تکلیف خود عمل نمی‌کند چرا باید در منصب بماند، چهل سال است که همه اعتراف دارند که قدرت انقلاب اسلامی بسیار زیاد بوده است  و  ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف در کشور ایجاد شده است، تمام دنیا اعتراف دارند که انقلاب اسلامی پیروز میدان در جنگ سخت و نرم دشمنان است.

فدوی ادامه داد: باید براساس مبانی اسلام عمل کرد، چرا که خداوند برای هر کاری  دستورات لازم را برای انسان گذاشته است، همچنین اگر به قانون اساسی جمهوری اسلامی عمل کنیم این نظام بر پایه ایمان و عمل به اصول دین است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که دولت جمهوری اسلامی موظف به انجام وظایف است، افزود: دشمنان ما اعتراف می‌کنند که به اهدافی که داشتند دست پیدا نکردند و علت این ناتوانی دشمن در رسیدن به نقشه‌های شوم خود، توانمندی نظام و انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما باید فریادمان بلند باشد و بتوانیم در عرصه‌های اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشیم تا بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم، باید به آن چه که تکلیف ما است عمل کنیم، زیرا عهد و پیمان بستیم ما امانتی را در دست گرفتیم و باید از این امانت به بهترین وجه ممکن نگهداری کنیم.

فدوی گفت: منتظر دیگران نباید ماند و کسانی که محفل درونی آنان  بر مبانی انقلاب است باید برای تحقق انقلاب تلاش کنند، کسانی در نبرد با دشمنان هستند براساس آن فکر و عمل و کتابت و موضع‌گیری می‌کنند، دلدادگان انقلاب اسلامی نشان دادند بر نحوه‌ای که مبانی اسلام است اعتقاد دارند و عمل می‌کنند و حاضرند جان خود را نثار کنند.

ارسال نظرات