مردم با بصیرت و فهیم ما بار دیگر در 22 بهمن ماه نشان خواهند داد ما همان نسل اول انقلاب هستیم که که هدف و اعتقادمان برگرفته از قیام عاشورای امام حسین (علیه السلام) و محرم و صفر است.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۶۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشست صمیمی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان چهار محال و بختیاری با بسیجیان شهرستان کوهرنگ در مکان حسینیه محمد رسول الله (صلی الله علیه و اله و سلم) شهر چلگرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این دیدار ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر گفت: امروزه پیشرفت نظام مقدس انقلاب اسلامی نسبت به گذشته غیر قابل مقایسه استٰ ما باید شاکر نعمت های خداوند متعال از دادن برکت وجود انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی(ره)،  نعمت ولایت و وجود مقام معظم رهبری، و حضور مردم با بصیرت و جوانان مومن و انقلابی باشیم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در این نشست افزود: با توجه به نظر کارشناسان از همان ابتدای بوجود آمدن انقلاب اسلامیٰ دشمنان بیش از 25 جنگ و فتنه علیه انقلاب اسلامی ما ایجاد کردند تا بتوانند این نظام و انقلاب مقدس را به گونه ای از بین ببرند، اما به حمد و قوه الهی و ایستادگی و رشادت و بصیرت مردان و زنان قهرمان این ملت در مقابل استکبار جهانی و فتنه ها ایستادگی کرده و با حضور در تمامی صحنه ها حاضر شدند و نگذاشتند دشمن کوچکترین خدشه ای ای به این نظام اسلامی وارد کند.

وی اظهار داشت: امروز دشمن به دنبال این است که با جنگ روانی و جنگ اقتصادی نقش مردم را از پشتیبانی از انقلاب و ولایت کمرنگ و خالی کند؛ ولی کور خوانده است. مردم با بصیرت و فهیم ما بار دیگر در 22 بهمن ماه نشان خواهند داد ما همان نسل اول انقلاب هستیم که که هدف و اعتقادمان برگرفته از قیام عاشورای امام حسین (علیه السلام) و محرم و صفر است.

سردار اکبری در جمع بسیجیان شهرستان کوهرنگ ضمن اشاره به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظلله العالی ) بیان داشت امروزه بهترین راه مقابله با آمریکا و استکبار جهانی خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و سپاه و بسیج در این امر پیشقدم و آمادگی لازم و کامل برای کمک به دولت را دارند.

ارسال نظرات