به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر:

یادواره شهدا در کهیر برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک یادوار شهدا در مدرسه کریم حاجی غلامعلی کهیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۴۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر با همت حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک  به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر یادواره شهدا در مدرسه حاجی غلامعلی کهیر برگزار شد.

ابابکر بلوچ، فرماندار شهرستان کنارک در این برنامه گفت:آن چیزی که انقلاب ما را زنده نگه داشته است ؛ایمان به خداوند متعال است.این انقلاب در دشمنان ما کاری کرده که آنها امروز احساس پوچی و حقارت میکنند.

سرهنگ پاسدارعلی حق پرست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک در این برنامه گفت: دشمنان انقلاب امروز دریافته اند كه به تنهايي قادر به مقابله با این مردم و انقلاب نیستند و بخاطر این است كه براي رسيدن به اهدافشان تقسیم مسئولیت کرده اند ؛مثلا آمریکا تمام گلوگاههای اقتصادی ما را هدف قرار داده است و از این طریق میخواهد به کشورمان فشار وارد کند ؛اروپا سرگرم كردن مسئولین با برنامه هایی چون برجام ؛پالرمو؛سی اف تی و... را بر عهده دارد ؛برخی کشور های عربی گروهک های تروریستی را در مناطق مرزی سازماندهی کرده و از این طریق به ایجاد اختلافات قومی و‌مذهبی و ایجاد ناحیه امنی در کشور میپردازند و ماموریتی چون ضربه زدن به مراکز هسته اى و دانشمندان هسته اى را نیز اسرائیل به عهده دارد.

وی  افزود: دشمن طی،این سالها ضربات سختی از انقلاب اسلامي ايران خورده است و از این رو مردم ما بايد بسیار هوشیار باشند تا فرصتی به دشمن جهت ضربه زدن به کشورمان نرسد.
ارسال نظرات