معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: امروز ایران به بازیگر اصلی منطقه و قدرت منطقه‌ای تبدیل شده‌ و برای کشور‌های آزادی‌خواه، الهام‌بخش است.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۴۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در نشست صمیمی مسؤولان ارتش که صبح امروز در حاشیه «نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با تبریک دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب، تهدید‌های مستکبران علیه انقلاب آغاز شد.

وی ادامه داد: دشمنان راهبرد و استراتژی‌های زیادی برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب انجام دادند. اختلافات قومی، ترور، اقدام در جهت منزوی کردن، حمله مستقیم نظامی و تحریم‌ها استراتژی‌هایی بود که علیه ایران اعمال شد، اما شکست خورد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان، توانستیم انقلاب را حفظ کنیم و علی‌رغم همه تهدیدات و وقوع جنگ تحمیلی، تمامیت کشور حفظ شده است.  امروز ایران به بازیگر اصلی منطقه و قدرت منطقه‌ای تبدیل شده‌ و برای کشور‌های آزادی‌خواه، الهام‌بخش است.

امیر سیاری با بیان اینکه امروز دشمن دو استراتژی جنگ نرم و جنگ اقتصادی را دنبال می‌کند، گفت: امروز باید ببینیم چه کردیم که توانستیم این دستاورد‌ها را به دست آوردیم و چه کردیم که این دستاورد‌ها حفظ شده است و برای این دو استراتژی دشمن برنامه داشته باشیم.

وی عنوان کرد: با این همه دستاورد و افتخارات در مقابل استکبار جهانی، همچون سرو ایستاده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: امروز باید مقایسه‌ای با بهمن ۵۷ داشته باشیم تا جوانان بدانند ما در این سال‌ها و با تمامی مشکلات چه دستاورد‌هایی به دست آورده‌ایم و اکنون در چه جایگاهی قرار داریم.

ارسال نظرات