به مناسبت دهه مبارك فجر و با حضور نمايندگان مجلس و مسوولين استاني :
زمين چمن مصنوعي روستاي رباط ميل و خانه ورزش روستایی مهردشت (گاوخانه) با حضور مهندس مقدسي و دكتر كريمي نمايندگان مجلس ، دكتر بختياري فرماندار اراك ، حقدادي مديركل ورزش و جوانان استان و ساير مسوولين افتتاح و در اختيار اهالي علاقه مند قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۰۹۵۳۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، مراسم افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی روستای رباط ميل  و خانه ورزش روستایی مهردشت (گاوخانه) برگزار شد و مردم این روستاها صاحب امکان ورزشی شدند.

 عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای رباط میل به خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت : امروز در روستای رباط میل که تا به حال هیچ زمین چمن مصنوعی ورزشی نداشته با همت مجموعه اداره کل و مقامات محلی افتتاح و در اختیار عموم مردم این روستا قرار گرفته است.

وی با طرح این مطلب که سرانه ورزشی در بخش‌های تابع استان مرکزی در وضعیت مطلوبی قرار دارد افزود : در استان مرکزی سرانه ورزشی بعد از انقلاب 86 سانتی متر مربع است که حد استاندارد آن باید یک متر مربع باشد.

حقدادی اظهار داشت : این پروژه به مساحت هزار متر مربع از ابتدای سال جاری و با اعتبار 160 میلیون تومان کلنگ زنی و برای دهه فجر به پایان رسید که  امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای رباط میل تصریح کرد : زمین چمن مصنوعی در روستای های امیر آباد فراهان ، لودزر شازند و بازرجان تفرش در زمینی به مساحت هزار متر مربع احداث و با حضور مسئولین استان افتتاح خواهد گردید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت : افتتاح خانه ورزش روستایی مهردشت (گاوخانه) با حضورکریمی و مقدسی نمایندگان مردم در مجلس و مسئولین شهرستانی صبح امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظرات