خبرهای داغ:
بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۹۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد. بسیج جامعه زنان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ایران بر خلاف میل و اراده استکبار جهانی، سی و نهمین سال حیات خود را با درج افتخارات فراوان پشت سر می گذارد و وارد سیر نورانی چهل ساله خود می شود. این چهل سال سرشار از تلخی و شیرینی، امید و بیم، رویش و ریزش و نهایت اتفاقات درس آموز و عبرت انگیز بود.

این انقلاب شکوهمند با هدایت های امام راحل عظیم الشان (ره) و مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) و به پشتیبانی اقشار مختلف از جمله زنان توانست با وجود تمام سختی ها و دشواری ها، در تمامی عرصه های سیاسی، اقتصادی، علمی، فرهنگی و اجتماعی با حفظ کرامت و جایگاه زن مسلمان و به عنوان الگوی سوم در جهان افتخارات متعدد کسب نموده و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را در نصاب فرازمند و مقبولش پیش روی جهانیان قرار دهد.

بسیج جامعه زنان سپاه شهداء آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت شریف و بصیر استان آذربایجان غربی اعلام می دارد:

دوستداران انقلاب باید با پیروی و همراهی با رهنمودهای نورانی و حکیمانه مقام معظم رهبری ( حفظه الله) از بنیان مرصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت و صیانت کنند و بدخواهان و دشمنان انقلاب را در نیل به اهداف پلیدشان با شکست مواجه نمایند و در راستای دفاع و تجدید پیمان از آرمان های مقدس انقلاب و امام راحل و همچنین تبعیت مطلق از اوامر و تدابیر مقام معظم رهبری، همراه با توده میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نموده  و اقتدار اسلام و ایران را بار دیگر به دشمنان و بدخواهان این نظام اثبات کنند.

در پایان بسیج جامعه زنان سپاه شهداء به نمایندگی از زنان متدین و فهیم و همیشه در صحنه انقلاب از عموم اقشار به ویژه بانوان دعوت می کند با حضور در راهپیمایی پرشور و حماسی ۲۲ بهمن، میثاق مجدد خود را با امام راحل عظیم الشان، مقام عظمای ولایت و شهدای سرافراز میهن اسلامی اعلام دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات