خبرگزاری بسیج: روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر از نشست صمیمی چندین نماینده از مجمع نمایندگان مردم ری ،تهران، اسلامشهر و شمیرانات در همراهی مدیران استانی ،شهری ،بخشی و محلی در مسجد حضرت باب الحوائج(ع) باقرشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۴۷
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، در این جلسه پرسش و پاسخ بادامچیان ،کواکبیان ،علیجانی و شمس از دفتر مجمع نمایندگان تهران با استماع مشکلات شهروندان باقرشهر و روسای ادارات این شهر و با بررسی مکاتبات ارسالی مردم، خود را خادم بی منت مردم دانستند و در خصوص حل مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان، آب و دیگر مشکلات قول مساعد دادند.

 دکتر جمالی پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری طی سخنانی با نوید راه اندازی درمانگاه در باقرشهر و افزایش تخت های درمانی بیمارستان های نزدیک به باقرشهر به باقرشهر در شهرستان ری، حل مشکلات درمانی مردم را از اولویت‌های کاری مجموعه خود دانست و گفت: بهداشت و درمان از نیازهای اصلی مردم است و باید به آن توجه ویژه داشت .شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در این خصوص پیگیری و اقدامات بسیاری داشته اند که جای تقدیر دارد.

علیرضا ناصری پور، شهردار باقرشهر با اشاره به وضعیت اعتباری شهرداری از نمایندگان مردم در مجلس خواست نسبت به قانون اختصاص عوارض آلایندگی به شهرداری ها این رسیدگی را داشته باشند که شهر های میزان آلاینده ها سهم بیشتری را از عوارض آلاینده‌ها دارا باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ری در این خصوص بیان داشت افزایش سهم شهرداری باقرشهر از عوارض آلاینده های شهری صورت گرفته است و به زودی به صورت عملی محقق خواهد شد.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه وی در این نشست که اغلب شهروندان ایشان را خطاب قرار می‌دادند با بررسی تک به تک درخواست های کتبی و شفاهی شهروندان به تمام آنها پاسخ داد و بخشداری کهریزک و معاونین خود را نصب پمپ بر روی شبکه آب آشامیدنی در کار آبرسانی ما اختلال و بی نظمی ایجاد می‌کند. از شهروندان عاجزانه درخواست دارم حتی برای یکبار از آب شرب بدون استفاده از پمپ استفاده کنند خواهند دید که فشار آب در حال حاضر قابل قبول است .

در این جلسه نمایندگان مردم، معاون استاندار و فرماندار ویژه ری ، بخشداری کهریزک و هیئت همراه درخواست های کتبی شهروندان را جمع بندی و قول رسیدگی دادند این دیدار مردمی همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد باب الحوائج(ع) باقرشهر برگزار شد

ارسال نظرات