خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانشجویی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
سرهنگ کاظمی گفت:جشن 40 سالگی انقلاب است و این راهپیمایی مبنا و استراتژی فرهنگی و اجتماعی در بردارد شرکت می کنیم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این راهپیمایی هم مانند راهپیمایی های دیگر بی سابقه خواهد بود. همانطور که این تحریم ها بی سابقه است یک شکست بی سابقه هم درانتظار آمریکایی ها است.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۳۳
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به مناسبت چهل سالگی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست بصیرتی با حضور سرهنگ عباس کاظمی از سوی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین برگزار شد.

سرهنگ کاظمی با اشاره به پیروزی انقلاب بیان کرد:جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و همبستگی مسلمانان، 40سالگی خود را جشن می گیرد. انقلاب اسلامی علیرغم مشکلاتی که طی این سالها تحمل کرد، 40 سال به طور مستقل روی پای خود ایستاد.

وی گفت:آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد این است، راهی که ما طی کرده ایم راه مقاومت و ایستادگی است زیرا بعضی ها می گفتند وقتی که انقلاب پیروز شده چرا ما باید به جنگ کردن ادامه دهیم؟ باید با آمریکا سازش کنیم. تصمیم های مهم کشورمان را به آمریکا بسپاریم. درحالی که این چنین نباید باشد زیرا امام راحل فرمودند: اگر انقلاب می خواهد روی پای خودش بایستد باد بر شعارهایش پافشاری کند و دست از خواسته های انقلابی خودش برندارد.

مسوول بسیج دانشجویی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد:امام معتقد بود هرگونه وابستگی به غرب یا شرق، انقلاب مردم را در ورطه ی نابودی خواهد کشاند. خیلی ازکشورها درآن روزها هم زمان با انقلاب اسلامی راه دیگری انتخاب کردند مانند مصر که در ازای 4 میلیارد دلار از آمریکا دست از آرمان ها و اهداف خود کشید و امروزه کشور مصر یک وضعیت بی ثبات و زیردست آمریکا میباشدوبه لحاظ فرهنگی، در  بدترین وضعیت قرار دارد.

سرهنگ کاظمی عنوان کرد:در حالی که کشور ایران از نظر رشد علمی در رتبه اول منطقه قرار دارد. اگر ایران با همین سرعت به رشد خود ادامه دهد در سال2030 جزء هفت کشور قدرتمند دنیا می شود.

وی افزود:تحریم های امروز که از جانب آمریکا صورت می گیرد برای ما جدید نیست زیرا ما بهترین و بیشترین تحریم درحوزه نظامی را داریم و جزء 8 قدرت برتر در زمینه ساخت موشک هستیم. 22 بهمن در طول این 40 سال برای آمریکایی ها خیلی اهمیت داشته و دارد. زیرا آنها ازهر راهی می خواهند مردم ایران رامایوس کنند که مردم تحت شرایط سخت اقتصادی، در راهپیمایی شرکت نکنند و این دلیل بر مدیریت و بی کفایتی مسوولان است.

مسوول بسیج دانشجویی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن دعوت هم استانی های عزیز به شرکت در راهپیمایی امسال افزود:جشن 40 سالگی انقلاب است و این راهپیمایی مبنا و استراتژی فرهنگی و اجتماعی در بردارد شرکت می کنیم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این راهپیمایی هم مانند راهپیمایی های دیگر بی سابقه خواهد بود. همانطور که این تحریم ها بی سابقه است یک شکست بی سابقه هم درانتظار آمریکایی ها است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها