عضو شورای عالی فضای مجازی در جمع نخبگان بسيجی سپاه حضرت سيدالشهدا(ع) استان تهران:
خبرگزاری بسیج: همایش نخبگان سياسی بسيج به مناسبت گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی با حضور عضو شورای عالی فضای مجازی و فرماندهان سپاه و بسیج در حسینیه حضرت فاطمه (س) سپاه حضرت سيدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۲۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در اين مراسم عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در سخنانی، با اشاره به اینکه در طول چهل سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی دشمن همواره سعی کرده است که علیه نظام اسلامی توطئه کند، گفت: دشمن با تبلیغات گسترده تلاش می کند حکومت منحوس پهلوی را با اقتدار نشان دهد و از این طریق به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

ضرغامي با بیان اینکه رمز پیروزی ملت ایران، اطاعت از ولایت فقیه است، افزود: ولایت فقیه  مهمترین مولفه پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز هم رمز استمرار نظام اسلامی اطاعت از رهبری است.

وی تصریح کرد: امروز فعالیت دشمنان در فضای مجازی بیش از پیش شده است و آن ها سوژه هایی را برای تحریک عواطف عمومی و موج سازی علیه نظام اسلامی به کار می‌گیرند. این در حالی است که بر خلاف تبلیغات دشمنان، امروز کشور ما با وجود فشارهایی که بر کشور تحمیل شد ه است، در اوج قدرت قرار دارد.

ضرغامی گفت: ملت ایران با صبر و استقامت تمامی مشکلات را پشت سر می‌گذارد و هرگز انقلاب را فدای مسائل مادی خود نمی‌کنند.

 وی با اشاره به فیلم یتیم خانه ایران اظهار داشت: فیلم یتیم خانه ایران نشان از ضعف حکومت شاهنشاهی دارد که اجانب هم خود رژیم و هم ملت را تحقیر می کنند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات