خبرهای داغ:
مستند «آن شش نفر» کاری از سیمای مرکز همدان در شهرستان نهاوند رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۰۹۴۱۹
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰

مستند «آن شش نفر» در نهاوند رونمایی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراسم رونمایی از مستند «آن شش نفر» کاری از سیمای مرکز همدان با همکاری فرمانداری و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و با حضور مسئولین و جمعی از خانواده معظم شهدای شهرستان نهاوند برگزار شد.

این فیلم مستند روایت زندگی شهدای انقلابی گروه ابوذر است که در کانون فرهنگی شهید باهنر نهاوند رونمایی شد .

گفتنی است؛ سال گذشته در مراسم رونمایی از فیلم مستند «گاماسا» در شهرستان نهاوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان به مردم انقلابی و مومن نهاوند قول داد، فیلم مستندی با موضوع گروه انقلابی ابوذر نهاوند تولید شود که با تلاش کارکنان این مرکز این وعده امسال عملی شد.

موضوع فیلم مستند آن ۶ نفر در مورد ۶ دانش‌آموز نهاوندی است که به رهبری یک معلم بنام شهید «حاج محمد طالبیان» به مبارزه علیه حکومت شاه می‌پردازند و این ۶ دانش آموز در سحرگاه ۳۰ بهمن ۱۳۵۲ توسط دژخیمان حکومت پهلوی به درجه رفیع شهادت نائل می‌شوند.

کار تحقیق تولید و تدوین مستند «آن ۶نفر» با یک گروه چند نفره بیش از ۵ ماه به طول انجامیده که تمام این تحقیقات مستند هستند .

شبکه استانی همدان در رویکرد جدید و با مدیرانی جوان و توانمند و با امکانات و تجهیزات به روز اقدام به تولید مستند «آن ۶نفر» کرده است که کار تولید در شهرستان نهاوند، اراک و تهران انجام شده و با همه خانواده‌ها مصاحبه شده است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات